Gå til innhold

Huldra66 sin 850CSI og mange andre sine, store E31 tråden


 Share

Anbefalte innlegg

Ikke senket nei , men CSI'en er lavere enn standard 850

Potter er orginale og faktisk NYE ( dritdyre )

Ikke klut under pokal , men pokalen hadde 4 filtputer under , jeg sjekket det NØYE før jeg satte den ned ja. he he

Felger er nok ikke orginale men den er levert med BBS felger orginalt ( så ivertfall felger fra samme produsent )

Disse ble min bil levert med ( reservedekket har slik felg ) men har desverre ikke dem, Er på Ønskelista

8qwel5dj76uxoy1jn1rj.jpg

Dømming vel , renhet og polering er vel en viktig post her så det ut som. men de sjekket nøye slitasje, bulker , lakkskader , lister, viduer, lekkasjer OSV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk grøssinger når jeg så pokalen på panseret jeg og..

Men veldig pen E31! Godt du tar vare på den, men; det er ENDEL bedre bilpleievarer der ute enn TW ;)

Mjaa men er som sagt amatør enda på bilpleie produkter , for oss uinvidde er det en jungel :shock: he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den ganske mye lavere også, har en 850 hjemme i garasjen nå. Og den er liv redd gulvet hvertfall! Måtte sjekke om hjula var nedi bakken :P hehe!

Men da er det jo godkjent som orginal, hehe!

Vet hva det går i på dette concourse greiene, men det er da like viktig at de skiller klassene godt nok.

Jeg tapte jo mot ///Mysild i Stavanger i fjor, jeg visste lite om hva det gikk i da. Men fikk vite etterpå at det var de 20 poengene som jeg mistet for å ikke ha BMWCCN klistermerke, skiltplate etc som kostet meg seieren. Da begynner det å bli litt dumt mener jeg da... Ikke det at jeg hadde noe mot å tape mot den bilen til ///Mysild. For den er rimelig strøken.

OG forresten, meget meget pen denne bilen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den ganske mye lavere også, har en 850 hjemme i garasjen nå. Og den er liv redd gulvet hvertfall! Måtte sjekke om hjula var nedi bakken :P hehe!

Men da er det jo godkjent som orginal, hehe!

Vet hva det går i på dette concourse greiene, men det er da like viktig at de skiller klassene godt nok.

Jeg tapte jo mot ///Mysild i Stavanger i fjor, jeg visste lite om hva det gikk i da. Men fikk vite etterpå at det var de 20 poengene som jeg mistet for å ikke ha BMWCCN klistermerke, skiltplate etc som kostet meg seieren. Da begynner det å bli litt dumt mener jeg da... Ikke det at jeg hadde noe mot å tape mot den bilen til ///Mysild. For den er rimelig strøken.

OG forresten, meget meget pen denne bilen din!

Er din DF regga ?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da

Vet hva det går i på dette concourse greiene, men det er da like viktig at de skiller klassene godt nok.

Jeg tapte jo mot ///Mysild i Stavanger i fjor, jeg visste lite om hva det gikk i da. Men fikk vite etterpå at det var de 20 poengene som jeg mistet for å ikke ha BMWCCN klistermerke, skiltplate etc som kostet meg seieren. Da begynner det å bli litt dumt mener jeg da... Ikke det at jeg hadde noe mot å tape mot den bilen til ///Mysild. For den er rimelig strøken.

OG forresten, meget meget pen denne bilen din!

Og hadde du lest på papiret du fikk utdelt da du meldte deg på hadde du sett at det stod -20 poeng hvis klubbmerke ikke var på.

Hadde du lest og fått deg merke som lå ved innmeldingen så hadde du vunnet. Enkelt og greit...

Hårreisende dømming? Da burde du heller skrevet hårreisende regler.

Så JA jeg leser innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske å ha fått noe som helst pappir utdelt når jeg melde meg på, så der har det da sjedd en glipp.

Men nå var det ikke meiningen at dette skulle ble noe diskusjon utav, jeg bare nevnte det.

Det er godt man har forskjellige øyner da. F.eks på Gatebil MotorExpo som var i helgen, så var det to biler som var strøkne der. Min og BMW Power sin... Alikevell klarer dommere å sette andre biler forran i Show and Shine, når de faktisk er fulle av swirls og heller ikke kan ha noe motor rom å vise frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har vi vært på treff i Nederland og kun for E31, kom totalt 17 biler fra Frankrike,Tyskland , Norge og Nederland.

1iebh9rvzvbvclgkrdtq.jpg

xaxruuj5pafmxr988b7z.jpg

7rwh4g0oalzz1vajrvmj.jpg

Morro og komme i kontakt med andre eiere av slike biler , og en god kjøretur på autobanen som disse bilene er bygget for :D

Ingen tvil om att dette er milslukere og behagelige i hastigheter rundt 200kmt , ikke nødvendig og bruke gir i hele tatt bare cruise i 6 gir

Kjørte 104 mil fra Nederland til Hirtshals uten og bli særlig sliten , men nå venter en grundig vask og polering ( igjen )

4000 omrd og 200kmt er ikke stress for bilen i hele tatt , passerte og 11111km på telleren :( liker ikke att km teller så fort opp.

gz77y3pzzrg3jqg8t0c9.jpg

w4rm60x3id2b5uii5vd8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...