Tort Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Meget pen bil, drømmebilen fra jeg var guttunge dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 jeg vet om 2 stk csi ble kræsjet og knust, 2 som ble donor bil, 1 står uten motor.og den tv boden sin(oransje) som ikke er så orginal lenger. er vel ikke så mange levende csi'er i verden tror jeg... de ligger jo ganske bra i pris nå, prisen har allerede gått opp litt, og vil bare fortsette med det? bra for de som har eller eier 1 da Jeg har nå eid og vraka 1 CSI og har med tiden greid å få kloa i 3 stk CSI motorer fra cc00225 og cc00525 (tror jeg det var) og denne jeg ikke husker.. og har 3 gear kasser som er til samme nr. motorer Har bynt å samle opp mitt eget lille V12 lager Har vel totalt 7-8 motorer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Dere med E31 der ute sjekk denne linken og meld dere inn Mye bra data de har samlet allerede og mere kommer. http://www.8coupe.com/Home/tabid/36/lan ... fault.aspx Jeg fikk gamle bilder av min bil hos dem på forespørsel, litt kult da dette er bilder fra den BMW forhandleren som hadde bilen i utstilling i 6 år. ( bilen har vært uten skilt i 6 år ) Samme forhandler tok også servicene på bilen for forrige eier Kjekt og vite att historien stemmer på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Det der er grom bil ja Drømmen er å ha en 850 og en 635csi i garasjen *missunelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ja den gamle 6er serien er skikkelig fin Tidløst design Nye er også fin forresten Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfo Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Det hadde vært veldig hyggelig hvis vi hadde klart å skape et organisert E31 milø i Rogaland/Norge .Det er også interessant å se at det finnes så mange 850Csi.Har lagt ved noen bilder av min 94mod 850Csi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Dere med E31 der ute sjekk denne linken og meld dere inn Mye bra data de har samlet allerede og mere kommer. http://www.8coupe.com/Home/tabid/36/lan ... fault.aspx Jeg fikk gamle bilder av min bil hos dem på forespørsel, litt kult da dette er bilder fra den BMW forhandleren som hadde bilen i utstilling i 6 år. ( bilen har vært uten skilt i 6 år ) Samme forhandler tok også servicene på bilen for forrige eier Kjekt og vite att historien stemmer på bilen For en nydlig bil! artig historikk også siden den har vore utstillt i 6 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Må vel klare å få til noe lokalt i Rogaland ja, og kanskje noe nasjonalt neste år. Nå er vel de fleste e31 parkert for vinteren så det er vel noe seint å få til noe nå. Min bil er kjørbar, men går så magert at det kan skade motoren, så jeg ønsker ikke å bruke den noe nå, annet enn å få tatt et dyno run når jeg kommer hjem fra Kina om to uker. Til våren satser jeg på å få tunet den inn skikkelig, og da blir det nok skikkelig gøy og kjøre etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Godt vær i dag ett par pluss men blå himmel og tørr vei Måtte bare kjøre på jobb i dag med 850'en, hadde ett par turer etter jobb også. Så inn i garasjen igjen he he. Liker felgene dine Rolf, Hva heter de? og husker du størrelsen Treff i Norge til neste år er bare helt nødvendig Jeg stiller til organisering, noen andre? Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Er det ikke BBS originalfelger for CSI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 He he. Jeg er i Kina så jeg jeg vet ikke hvordan været er der hjemme, min står iallefall godt plassert i garasjen, og der tror jeg den blir til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfo Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Hei igjen. Jeg kan godt være med å prøve å organisere noe E31 opplegg dersom ønskelig.Skal ut i dag og ha en liten lufetur med den ellers står den i garasje for vinteren. Felgen jeg har på bilen er originale BBS 850Csi felger som kunne bestilles mot tillegg i pris.Størrelsen er forøvrig 17".Har også liggende BBS RS-GT felger 19" som passer på bilen men jeg fant ut at de originale passet bedre på en så gammel klassiker. Dersom noen er interessert i BBS felgene så er det bare å ta kontakt.De passer til både 3,5,6,7 og 8 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Ufattelig tøffe biler det der Hvor mange går egentlig her i landet? Spotta en på lørdag i Ålesund, eieren bodde vist på hotellet like ved, og skulle hjemigjen etter bilkjøpet dagen derpå.. (sør/øst over) Bilen er norskregga, men har stått hos forhandler en periode.. Denne har jeg selv siklet på. Var både den og en annen i rød farge senere samme uke,samme plass! Merk; den røde hadde norske skilter, mener på det var en 850 manuell også! *overkill* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 denne på bildet er det en Orginal CSI? Ser slik ut på pottene ivertfall viss de ikke har gjort en meget god oppgraderingsjobb aner du hvem som eier denne nå? Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfo Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Hei igjen Jeg har en 94 modell 840iA for salg hvis det er noen som er interessert. Legger ved noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå