Sjøbuse Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 ser da veldig ut som E39 M5 speil. stort sett alle E46 M3 speil man får kjøpt er faktisk M5 M3 M5
Ninvec Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 Som du sier så er omtrent alle copy M3 speilene M5 speil, som det er byttet feste på.
johnolav Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 Mener Bluetooth modul skal ligge på toppen av "stativet" til navigasjonscomputeren, evt. cd skifter, video modul, forsterker. På bildet er det delnr. 4 Stativet som navcomp. er montert i er nr. 2 og 3 på bildet. Hvilken modell (år og type) er bilen dette kommer fra og vet du hvilken utstyrskode dette Bluetooth kit'et har? Er en del av dem ser du
Ninvec Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 Er på jobb for tiden, så er ikke hjemme før på lørdag igjen. Da kan jeg se om jeg finner utstyrskoden. Bluetooth enheten hører til en business navigasjon. Er en 2005 mod
Ninvec Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Har null snøring om hvor den jævla boksen er Tviler på at jeg kommer til å plukke ut alle ledningsnett osv, siden det er så sprett utover hele bilen Det kan være en mulighet å plukke ut bare den enheten i midtkonsollen. Ingen som er interessert i nye speil altså? Bare kom med bud, ligger bare å støver ned
Ninvec Skrevet August 26, 2009 Forfatter Skrevet August 26, 2009 Legger det handsfree salget på hylla. Finner ikke ut av hvor ledningsnettet og modulene ligger dessverre. Men speilene er fortsatt tilsalg, for de som er interessert.
awt Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Biler med memory har 12-pins-kontakt. Både biler med og uten autofold kan ha 6-pins-kontakt.
Ninvec Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 Ifølge det jeg har lest, så har det bare med årsmodell å gjøre? Hvertfall så er disse speilene 12pins, der 2pins ikke er i bruk. Det kan være at disse er for memory, ikke vet jeg. De er fortsatt tilsalgs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå