Gå til innhold

Min e34 535/m5 3.8 ( nye felger!!)

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattulerer med ny bil,pent eksemplar ja;)

Skulle egentlig ha en sånn selv men så ble det e36 me istede.

Ville også ha fjernet vingan og skiftet felger.

Kansje litt lav bak?

Takk

liker tankegangen din.:)

planen er faktisk at vinga forsvinner i løpet av vinteren, og at nye felger skal vere på plass til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen har bra potensiale.

Liker veldig bra planene dine.

Nye baklykter, vekk med vingen og 18" kantfelger (husk rett dekk dim, ellers blir det litt "ballonglook") så er du der 8)

Har også KW2 på min E34, bra stivt men håpløs justering på bakdemperene, det var skuffende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kjempe fin bil! Bra at du har tenkt å kutte ut vingen på bakluka. Skjønner ikke helt hva BMW tenkte da satte denne på e34. Den stemmer jo absolutt ikke med karosserilinjene på bilen så vidt jeg skjønner meg på design :)

Annen farge nederst på skjørtene derimot synes jeg er veldig pent. Det gjør M5 til noe ekstra spør du meg.

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin bil! Bra at du har tenkt å kutte ut vingen på bakluka. Skjønner ikke helt hva BMW tenkte da satte denne på e34. Den stemmer jo absolutt ikke med karosserilinjene på bilen så vidt jeg skjønner meg på design :)

Annen farge nederst på skjørtene derimot synes jeg er veldig pent. Det gjør M5 til noe ekstra spør du meg.

Hilsen Trond

Jepp vinga må av, men det er ikkje proritert med det første da eg mest sansynleg må kjøpe " ny"/overhale girkassa, pga dårlege sync ringer på 2. og 3. gir. pluss ny clutch. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Helt nydelig! Steike, for en lekker bil. Riktige baklykter du har valgt også ;)

Holder med deg i å fjerne vingen. Den er jo en del av M5'n, men hadde det vært en original M5 hadde det vært annerledes. Denne bilen er jo derimot bygd om til den ultimate E34, og da burde den IKKE ha vingen, hehe. Helt rålekker bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...