J Naustdal Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Turbo-knut: Takk 325i: muleg det, men det er jo slik m5 skal vere og eg liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Grattulerer med ny bil,pent eksemplar ja;)Skulle egentlig ha en sånn selv men så ble det e36 me istede. Ville også ha fjernet vingan og skiftet felger. Kansje litt lav bak? Takk liker tankegangen din. planen er faktisk at vinga forsvinner i løpet av vinteren, og at nye felger skal vere på plass til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Flott bil;) så på den i førde for en liten stund siden;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Denne bilen har bra potensiale. Liker veldig bra planene dine. Nye baklykter, vekk med vingen og 18" kantfelger (husk rett dekk dim, ellers blir det litt "ballonglook") så er du der Har også KW2 på min E34, bra stivt men håpløs justering på bakdemperene, det var skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 meget pen bil;) denne liker vertfall eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 sinnsykt fin! jeg og har lyst på en e34 m5.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Kjempe fin bil! Bra at du har tenkt å kutte ut vingen på bakluka. Skjønner ikke helt hva BMW tenkte da satte denne på e34. Den stemmer jo absolutt ikke med karosserilinjene på bilen så vidt jeg skjønner meg på design Annen farge nederst på skjørtene derimot synes jeg er veldig pent. Det gjør M5 til noe ekstra spør du meg. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Kjempe fin bil! Bra at du har tenkt å kutte ut vingen på bakluka. Skjønner ikke helt hva BMW tenkte da satte denne på e34. Den stemmer jo absolutt ikke med karosserilinjene på bilen så vidt jeg skjønner meg på design Annen farge nederst på skjørtene derimot synes jeg er veldig pent. Det gjør M5 til noe ekstra spør du meg. Hilsen Trond Jepp vinga må av, men det er ikkje proritert med det første da eg mest sansynleg må kjøpe " ny"/overhale girkassa, pga dårlege sync ringer på 2. og 3. gir. pluss ny clutch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Då var våren komt, og nye felger er på plass: Hadde eg berre kunne å tatt bilder har også bestillt: JB alu svinghjul, 765 trykkplate og ny girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Grattis me nyfelger;) Ble ENDA bedre med lm felgene,satt som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Grattis me nyfelger;) Ble ENDA bedre med lm felgene,satt som et skudd! Takk!. Er veldig fornøgd sjølv, men kunne godt tenkt meg "2 step lip" framme og men det får ein ikkje i 18" hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Helt nydelig! Steike, for en lekker bil. Riktige baklykter du har valgt også Holder med deg i å fjerne vingen. Den er jo en del av M5'n, men hadde det vært en original M5 hadde det vært annerledes. Denne bilen er jo derimot bygd om til den ultimate E34, og da burde den IKKE ha vingen, hehe. Helt rålekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 No må du oppdatere litt her jørgen ! Hiv ut bilder av svinghjul og s50b32 strammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Ble mye bedre med disse felgene! Nydelig.. Bra du bytta de lyktene.. Knus dem hvis du kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå