Bimma /// Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Skal ha store bremser på min e 30 , nokken som veit om nokke som passer overens feks andre bil merker eller kor eg kan få kjøpt nokken feite bremser forran og bak ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 http://www.300mm.de/bremsanlage.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Får man de bremsene på (http://www.300mm.de/bremsanlage.htm) godkjent. Så man ikke får et helvette på en kontrol? Jeg bare lurte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 k-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 k-sport Får man aldri godkjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 hva skal du godkjenne det for a??? jo større jo bedre får ikke eu mangell på større bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 jo større jo bedre Eh nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 jeg ville ha kjøpt k-sport sine som de selger på gs.Har fått et godt inntrykk av disse.(kjenner flere som har dette å de er kjempe fornøyd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 å jo de kan kicke på ikke tüv godkjente bremser på eu-kontroll...:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 jaha det har ikke jeg hørt om. Ingen av de jeg kjenner hår fått pes for k-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 å ha unødvendig store bremser er jo bare tull.. uavfjæret vekt er jo også et poeng om man er inntr i kjøreegenskaper i stedet for show effekten når bilen står i ro. det er mye greiere å få godkjent "bmw" bremser fra en større model med adaptere enn et kit uten papirer som K-sport etc. det er jo mer tidkrevnde og pes når det skal godkjennes, hadde ikke brydd meg med det med mindre det var i sammenheng med motorbytte feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 jaja smaken er som baken å den er delt i 2! Jeg liker K-sport sine bremser andre ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 jaja smaken er som baken å den er delt i 2! Jeg liker K-sport sine bremser andre ikke.. Verken det at ikke er noe poeng med unødvendig uavfjæret vekt eller at det muligens er vanskligere å godkjenne (noe jeg ikke skal si for sikkert), gir ikke mye rom for å mene det ene eller andre; Enten så er det slik, eller så er det ikke slik. Punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Må ha bremser som er godkjent ,,, pga m50 motor i e 30 en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Må ha bremser som er godkjent ,,, pga m50 motor i e 30 en hør med bt hva du får lov til? uten at jeg vet hva du bygger da men, holder ikke 325 bremser for m50b25/28? har selv alpina b6 bremser på min som eg syns funker greitt, men det koster nok mer enn det smaker nytt. di er jo tuv godkjente allerede på e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå