Gå til innhold

Selges: Meget påkostet 2007 mod. 525iA M-Sport


caaatooo
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen din mobbes VG diskuter :shock:

http://vgd.no/forbruker/bil/tema/149116 ... -denne-e60

Underlig å ramle innom et forum med folk som stort sett bare liker Toyota, Alfa, Citroen? og US biler, losers 8)

Forøvrig nydelig bil både denne og E39en du hadde før.

Sorry for avsporing av salgstråd

Det var da voldsomt så mye "feil"/"harry" jeg har gjort med bilen :lol: Hadde jeg visst at denne "ekspertisen" hadde så mye imot de oppgraderingene jeg har gjort på bilen, så ville jeg aldri ha gjort disse, men heller kjøpt meg en Toyota Prius og kost meg med... det hjelper også stort på når de henviser til der Originalpolizei når bilen, med unntak av M5 truck lid finisheren og felgene, eksteriørt bare er utstyrt med originale BMW deler og M-pakke fra fabrikk. Ikke vet de heller forskjellene fra en 5-serie med M-pakke og M5, for det er STORE forskjeller på min og en M5. Og når en av dem drar inn sine erfaringer med usenket Sierra og Opel Manta, så trenger man vel neppe å si så mye mer om hvor harrystemplet skal plasseres...

Vurderte å skrive inn et innlegg selv i denne tråden, men jeg anser det så nytteløst å nå frem til disse enfoldige sjeler, at jeg sparer den energien. Fikk meg i alle fall en god latter da jeg leste igjennom innleggene, det skal være sikkert! :lol:

For øvrig er jeg glad for at du synes bilen er pen, det betyr at det er minst to av oss som liker "harry" biler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gjerne kjøpt denne harrybilen jeg, om det var slik at jeg var ferdig med 4år på skole og ikke hadde 4år igjen :? ! Tror ikke jeg vet om en penere E60 iallefall!

Jeg syntes egentlig at du skulle skrevet et langt innlegg og svart dem.. Er jo tydeligvis folk uten særlig kunnskap om bmw som slenger med leppen..

Skjønner virkelig ikke hvorfor alle legger seg opp i speilene... :shock: Pluss at det til nå har vel aldri fantes en M-tech bil som ble levert med M speil...

Han ene fyren som mente at bilen var full i skrapemerker over alt under, var jo tydeligvis imponert over at hans H-rv ikke var merker på under.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din mobbes VG diskuter :shock:

http://vgd.no/forbruker/bil/tema/149116 ... -denne-e60

Underlig å ramle innom et forum med folk som stort sett bare liker Toyota, Alfa, Citroen? og US biler, losers 8)

Forøvrig nydelig bil både denne og E39en du hadde før.

Sorry for avsporing av salgstråd

"Forøvrig nydelig bil både denne og E39en du hadde før."..... +1

Syns bilen din er tøff jeg, akkurat sån ser jeg en PERFEKT E60 i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man vet man har gjort det rett når det oppstår "hat-tråder" rundt på nettet. Sjalusi er veldig lett å spotte i slike tråder. hvorfor skulle man ellers gidde å bruke energi slikt tull? ;)

anyway, nydelig bil. perfekt E60 i min øyne!

lykke til med salget! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nesten så jeg skriker av å lese den vg tråden. Herregud, noen folk har jo ikke peiling i det hele tatt! "Han er vel en sånn som monterer noen enkle M ting og tror han har en orginal M-bil" hahaha... Denne E60`en er jo uten tvil en av di fineste og mest velholdte bilene i norge med ALLE di rette modifikasjoner osv, og alt er jo gjort proft. Og ALDRI noe billig løsninger! Og hvordan kan en mann med Sierra, manta og nå Honda HR-V engang prøve å uttale seg.... Bump Cato =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem oppfører seg jo som en flokk med fjortis jenter som prøver å rakke ned på den peneste jenta i klassen :!: Ville ikke mista noe søvn for at Homsepatruljen ikke likte bilen din, så bra at du kan le det bort 8)

Ser den titt og ofte å bilen er feit som fan, kjenner INGEN som har sagt noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gjerne kjøpt denne harrybilen jeg, om det var slik at jeg var ferdig med 4år på skole og ikke hadde 4år igjen :? ! Tror ikke jeg vet om en penere E60 iallefall!

Jeg syntes egentlig at du skulle skrevet et langt innlegg og svart dem.. Er jo tydeligvis folk uten særlig kunnskap om bmw som slenger med leppen..

Skjønner virkelig ikke hvorfor alle legger seg opp i speilene... :shock: Pluss at det til nå har vel aldri fantes en M-tech bil som ble levert med M speil...

Han ene fyren som mente at bilen var full i skrapemerker over alt under, var jo tydeligvis imponert over at hans H-rv ikke var merker på under.. :lol:

Tusen takk for det! :) Det finnes nok flere E60'er som er penere. Hadde jeg ikke skulle ha solgt denne, ville jeg nok ha spandert AC Schnitzer splittere på den - slik at den kunne bli omså mer harry ;)

At "alle" henger seg opp i speilene og påpeker disse som harry skjønner jeg ikke stort av - de er jo en original BMW del :P

Jeg synes også at det er imponerende at er HRV ikke er skrapet opp under :lol: Det som disse folkene ikke forstår, er at forholdsvis nye biler er "flate" under, slik at det ikke er noen deler/komponenter (f.eks. eksosanlegg, bunnpanne, etc) som stikker mer ned enn resten - i motsetning til f.eks. E30. I tillegg vet de ikke hvor store hjulbuer E60 har, for det er jo nokså mange som bekymrer seg på mine vegne for hvor mye hjulene skraper opp i skjermene... jeg har pr. dags dato ikke opplevd det, og det tviler jeg på at jeg kommer til å oppleve heller :)

"Forøvrig nydelig bil både denne og E39en du hadde før."..... +1

Syns bilen din er tøff jeg, akkurat sån ser jeg en PERFEKT E60 i mine øyne.

Tusen takk for det, kjempemorsomt å høre! :D

Misunnelse på gang ja, Opel å Volvo det er harry og det er nok der Biltema delene kommer inn, ikke på en så flott Bmw som din :D
Men fra spøk til alvor... Jeg trodde denne bilen hadde sånt biltema E60 M5 conversion kit jeg...? Tar jeg feil da?

Kan nok være et snev av misunnelse, uten at jeg helt ser poenget med å skulle drive å debattere den side opp og side ned... de er jo uansett ikke potensielle kjøpere på bilen, så why even bother..? :)

Jeg må også benytte anledningen til å skryte av passformen til Biltemas "E60 M5 conversion kit"... dette blir trolig en sikker vinner i årene som kommer :lol:

Herregud, nesten så jeg skriker av å lese den vg tråden. Herregud, noen folk har jo ikke peiling i det hele tatt! "Han er vel en sånn som monterer noen enkle M ting og tror han har en orginal M-bil" hahaha... Denne E60`en er jo uten tvil en av di fineste og mest velholdte bilene i norge med ALLE di rette modifikasjoner osv, og alt er jo gjort proft. Og ALDRI noe billig løsninger! Og hvordan kan en mann med Sierra, manta og nå Honda HR-V engang prøve å uttale seg.... Bump Cato =)

Du vet jo bedre enn de fleste hvordan bilens stand er Morten, siden det er du som skrur på den på jobb ;) All jobben er i alle fall gjort av fagfolk, så det skal ikke være noe å utsette på dette. Modifikasjonene er jo såklart "smak og behag", men jeg vil påstå at de er såpass diskre at de ikke skulle kvalifisere til "hat-tråder" :lol:

Hehe, man vet man har gjort det rett når det oppstår "hat-tråder" rundt på nettet. Sjalusi er veldig lett å spotte i slike tråder. hvorfor skulle man ellers gidde å bruke energi slikt tull? ;)

anyway, nydelig bil. perfekt E60 i min øyne!

lykke til med salget! :D

Det var godt sagt, hehehe :lol: Om det er sjalusi eller ikke vet jeg ikke, men det kan jo kanskje tenkes... :)

Tusen takk for det :D

Dem oppfører seg jo som en flokk med fjortis jenter som prøver å rakke ned på den peneste jenta i klassen :!: Ville ikke mista noe søvn for at Homsepatruljen ikke likte bilen din, så bra at du kan le det bort 8)

Ser den titt og ofte å bilen er feit som fan, kjenner INGEN som har sagt noe annet :)

Genialt sagt! :lol:

Som sagt så tar jeg ikke deres "konstruktive kritikk" så tungt... så lenge de kjører rundt i bilen de er fornøyd med (les: Sierra, Manta, HRV, etc.), så skal jeg - med god samvittighet - kjøre rundt i de bilene jeg ønsker. Jeg har heller ikke fått noen større negative kommentarer på bilen, men det kan jo hende at jeg blir oppfattet som en såpass stakkarslig og psykisk svak person at folk helst ikke bil støte meg..? ;):lol:

Det er forresten en meeeget pen E90 du har kjøpt deg - gratulerer så mye! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...