camxer Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Denne her skal jeg faktisk ta turen for å så se i virkeligheten. Skikkelig rå og gjennomført bil...
gnmfr Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 fy faen hehe... står bilen er eu ok men mangler jo skilter da..
deerepower Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 står godt brukt i annonsen:P er det et nytt salgstriks?
Rabies Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 wTF!!? Har han FUGET frontfangeren sammen med lyktene? Og bakfangeren til bakplata? Eller ser jeg helt feil?
Mr E30 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 wTF!!? Har han FUGET frontfangeren sammen med lyktene? Og bakfangeren til bakplata? Eller ser jeg helt feil? Ser ut som han har brukt våtroms silikon hehe..spakkle å male
skillbill Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Jaja... Hvis front-fangeren hadde vært blå, og grill i sølv så hadde bilen lignet på Optimus Prime. Kanskje det er dette han prøver på? Uansett ikke den sprekeste bilen jeg har sett:(
Richirich Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 det er pokkern meg brukt silikon til å tette sprekker xD sinnsykt RÅ styling da ! rart den ikke er solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå