helgeb Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Tenkte etter fredag.................... neste er 21. august
Glenno Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Ikke på autoslalom da..men hører de nekter mange med prøveskilter å kjøre både på våler og rudskogen..sykt at "mannen i gata" ikke skal få kjøre med prøveskilt..mens enkellte andre er det helt greit for.. Det står jo strengt talt at "mannen i gata" skal søke til arrangørene om å få bruke prøveskilter. Nå har jeg enda ikke sett noen gs m3 eller noe i den duren på noen av sine bmwccn treff, så jeg skjønner ikke hvor den grininga kommer fra Hehe..GRININGA kommer fra de fleste gatebiltreff og banetreff rundt om i landet Men at ikke du som føler så sterkt for dette starter med å arrangere slike treff for de som kjører uten skilter, flere hundre hk med turbo og som liker lage mest mulig røk etc.... Da har de et tilbud også, så slipper vi andre høre det evige gnåle. Håper du er godt forsikret setter du igang da . Terminliste for bmwccn øst avd finnes her: http://www.bmwccn.no/ost/aktiviteter.html
helgeb Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 da satser jeg på å komme, mulig med 2 biler må få testet den slappe 2.literen også litt
Glenno Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Takk for en hyggelig kveld og følge hjem over . Dæven det dundret godt helge når du ga på .
helgeb Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Takk for en hyggelig kveld og følge hjem over .Dæven det dundret godt helge når du ga på . ble noe helt annet motormessig ja, fikk mye mer utbytte av kammene nå med chip. morsomt å kjøre autoslalom som 1. gang. blir garantert med neste gang, da også med e36`n
Glenno Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Ja fruen din hadde jo så lyst kjøre også. Du får la henne låne e36 din neste gang da. Men artig med våt føret også.
helgeb Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 ja e36`n liker hun godt så hun får nok kjørt fra seg da tenker jeg,
[space] Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Bra oppmøte, og hyggelig som vanlig Banen var våt, så tidene er jo deretter. Alle bestetidene er satt på de siste rundene, da det begynte å tørke opp.
Glenno Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Svensken kjørte vasst han gitt, he he . Hyggelig fyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå