omr Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Noen som har montert ett FK koiloverskit før? er ikke helt stabil i tysk, og monteringsanvisningene er på tysk
hagenisse Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Hva er problemet egentlig? Greier du ta av det orginale burde du greie få på det nye også..
Bimmer Arne Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Er egentlig jeg som lurer på dette. Justeringsskruen bak. skal den sitte oppe eller nede? Blir den sittende ned blir det vanskelig å justere høyden. Skal det fortsatt brukes demper putene? Hvis de skal brukes må man kanskje skjære av den litt slik at den blir flat? Alt gjelder fjærene bak. Ellers er det veldig enkelt. Skal se om jeg ikke får ordnet noen bilder slik at det blir enklere å forstå.
hagenisse Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Det varierer litt, men burde være beskrevet med bilder. På mitt nåværende HR-sett sitter den nede, men på mitt kommende KW skal den være oppe.
gnmfr Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 på mitt fk sett hadde jeg di justerings "koppane" på toppen
Yngvejos Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Går det ikke an å se på skrifta på fjæra? På mitt H&R sett, måtte koppene være montert oppe for å få skrifta på fjæra rett vei.
turn-in Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 På mitt FK sett sitter justeringen nede. Hold fjæra så skriften kan leses, så vil du se at det bare passer å ha justeringen nederst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå