eirik845 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Hei var å kjøpte en 99 320ci med 180 på tellern. får legge ut noen bilder: var litt rust i venstre hjul bue foran og endel i høyre hjulbue bak men kunn overflate så må tas.. og på pansere bobaa lakken.. er manuel kasse med en sliten gear kule så vis noen har en som de vil selge billig så skrik ut eller stoff seter og litt små fiks inni.. på vaskes og lime noen lister i døra og putte på plass noen osv.. bilen hadde ikke fult service hefte men gikk stille som en klokke, men må bytte olje og kansje noe mere hva vet jeg får sende den til noen har peiling.. vis ikke det vet noe.. planer : [ ] angel eyes. blå xenon look eller gule? er ikke xenon på bilen men har lyst på.. [ ]nytt merke i front [ ] bytte til m3 speil.. eller orginale først. [ ] eu godkjennes, bytte bremser bak ( tar å bytter hle veien rundt til noe "sports greier" og bremse rør. et nytt dekk. [ ] gear kule. [ ]stereo: har en sws 12 som skal inn hvertfall få se hva mere som blir satt inn... har en 1 din alpine spiller men vill bytte denne i 2 din vis noen vil bytte. [ ] sote ruter. [ ] skinn seter/ delskin vis jeg kommer over noen.. [ ]ratte er slitt på toppen.. noen som vet hva jeg kan ha på? mhv Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 detta blir bra vett eirik, behandle denna pent nå så ordner jeg og stian det meste for deg just supply the cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Regner med dette er det ene bildet? http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... 91qkg7.jpg Det andre fikk jeg ikke til... Er no rart med det jeg fikk frem også. Vil ikke vises i posten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 jeg tulla la inn linken så tett intill hverandre at det ikke funka.. så la inn et å et bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Jeg ville prioritert nye felger og senk før alt annet. Gjør halve bilen Skal du ha AE gå for blå (CCFL). Gule ser bare helt feil ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Jeg ville prioritert nye felger og senk før alt annet. Gjør halve bilen Skal du ha AE gå for blå (CCFL). Gule ser bare helt feil ut ja men må fikse den sånn at den går igjen eu konrtrollen og sånn først.. har ikke penger til senk og felger nå.. derfor tar jeg det billige først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Grattis med ny bil så ut som en pen E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Den trenger nye felger, men jeg ville sørget for at det tekniske og kosmetiske i karroseriet er på plass før sånne "jåleting";) Ellers blir nok dette en pen bil etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 ringene som kommer blir vel de som er omtrent kritthvite med et lite blåskjær i. samme som jeg har, også blire full xenon i alle lys... etter hvert.. bremser, bremserør og eksoslekk er det som må tas først for at staten skal være happy med bilen og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 da var eu kontrollen ferdig og småfeil rettet opp, i tillegg har vi vært ute og brukt kortet på ting som jeg egentlig ville kalt meget høyst ekstremt nødvendig Hvis dere faktisk ser mellom beina til Veronica så ser dere at det er kjøpt inn nye matter med ///M på Instrumentringer kler bilen meget bra Så en liten vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 gjorde seg med nytt emblem i fronten.. trudde du tok bilde av de nye bremse skivene og de orginale speila da faar vel bare vente til jeg kommer hjem faar aa se det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå