Gå til innhold

Eirik`s 99 320ci

Share

Anbefalte innlegg

Hei var å kjøpte en 99 320ci med 180 på tellern.

får legge ut noen bilder:

j6f5v2n65wnhib62pr2j.jpg

cvo66bnt6qpel9y6gvk6.jpg

var litt rust i venstre hjul bue foran og endel i høyre hjulbue bak men kunn overflate så må tas..

og på pansere bobaa lakken..

er manuel kasse med en sliten gear kule så vis noen har en som de vil selge billig så skrik ut :)

eller stoff seter og litt små fiks inni.. på vaskes og lime noen lister i døra og putte på plass noen osv..

bilen hadde ikke fult service hefte men gikk stille som en klokke, men må bytte olje og kansje noe mere hva vet jeg får sende den til noen har peiling.. vis ikke det vet noe..

planer :

[ ] angel eyes. blå xenon look eller gule? er ikke xenon på bilen men har lyst på..

[ ]nytt merke i front

[ ] bytte til m3 speil.. eller orginale først.

[ ] eu godkjennes, bytte bremser bak ( tar å bytter hle veien rundt til noe "sports greier" og bremse rør. et nytt dekk.

[ ] gear kule.

[ ]stereo: har en sws 12 som skal inn hvertfall få se hva mere som blir satt inn... har en 1 din alpine spiller men vill bytte denne i 2 din vis noen vil bytte.

[ ] sote ruter.

[ ] skinn seter/ delskin vis jeg kommer over noen..

[ ]ratte er slitt på toppen.. noen som vet hva jeg kan ha på?

mhv Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prioritert nye felger og senk før alt annet. Gjør halve bilen :wink:

Skal du ha AE gå for blå (CCFL). Gule ser bare helt feil ut :wink:

ja men må fikse den sånn at den går igjen eu konrtrollen og sånn først.. har ikke penger til senk og felger nå.. derfor tar jeg det billige først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den trenger nye felger, men jeg ville sørget for at det tekniske og kosmetiske i karroseriet er på plass før sånne "jåleting";) Ellers blir nok dette en pen bil etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringene som kommer blir vel de som er omtrent kritthvite med et lite blåskjær i. samme som jeg har, også blire full xenon i alle lys... :) etter hvert..

bremser, bremserør og eksoslekk er det som må tas først for at staten skal være happy med bilen og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da var eu kontrollen ferdig og småfeil rettet opp, i tillegg har vi vært ute og brukt kortet på ting som jeg egentlig ville kalt meget høyst ekstremt nødvendig :)

aerpfo1790rptoprw7vz.jpg

u955x6xbtsisu4n7dc93.jpg

Hvis dere faktisk ser mellom beina til Veronica så ser dere at det er kjøpt inn nye matter med ///M på :)

k1ca6fxy67zupudl2f6e.jpg

Instrumentringer kler bilen meget bra :)

0emugh096150lww7ihl2.jpg

Så en liten vask :)

g3t6j8tnjfzuqnrzganf.jpg

uy1546eyw3wn27ga1jy9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...