hylle Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Det er ingen som gidder og lese mer her før du dokumenterer at du har strippa bilen din for 200kg.. med bilder av vekt hos biltilsynet.. Det er bare bullshit. og den e34'en din kommer ALDRI til og bli en driftebil. Du snakker om at du har så jææævlig mye krefter i den bilen din, Men motoren din er faktisk ikke så sterk som du skal ha det til. mange mange Bmw'er som kjører ifra deg lett, spesiellt når du har automatkasse. Ro ned det kjekkas stempelet ditt og vær hyggelig med de andre forummedlemmene her.
muskla Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 hahaha, lol lol lol... arti at folk hisser seg opp så jævlig ass hvem har sagt at jeg prøver å lage slik proff - kvalm driftebil?? lol
Bmwfanatic Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Hvis du først kastet 100kg anlegg inn i bilen, for så å ta det ut igjen, så har du liksom ikke slanket ned bilen 100kg, da er du tilbake til start igjen! Skal slanke bilen min 500kg da jeg kommer hjem jeg, først stappe den full i stein for så å plukke det ut igjen! Fy faen, da kommer det til å gå unna
muskla Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 åh djises, folk er så lettlurt.. såklart har jeg ikke slanka 200 kg av bilen min. arti å se hvordan folk reagerer, så mange aggresive folk her inne, noe som er veldig morsomt å leke seg med tydeligvis veldig mange som føler seg såra og reagerer med sinne når det er snakk om bil.. sier bare, skaff dere et liv utenom bil jeg
Ingeftw Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Noen mennesker liker å kalle dette et SERIØST forum da, så ikke vet jeg, men det burde kansje opprettholdes sånn? Viss det bare skal være kødding og lages "morsomheter", så hva er vel egentlig vitsen med forumet da? Jeg henviser deg heller til forumet sin offisielle tulltråd jeg: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12251&start=32640
Superbeetle Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Noen mennesker liker å kalle dette et SERIØST forum da, så ikke vet jeg, men det burde kansje opprettholdes sånn? Viss det bare skal være kødding og lages "morsomheter", så hva er vel egentlig vitsen med forumet da?Jeg henviser deg heller til forumet sin offisielle tulltråd jeg: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12251&start=32640 Vet nå ikke hvor seriøst det er her jeg... Skjønner heller ikke hvorfor folk hisser seg opp, han har da ikke gjort noe gale, annet enn å være fornøyd med bilen sin.. Men å fjerne skinnseter og stereoanlegg bare for å hive bilen rundt i rundkjøringene ser jeg ikke helt gleden av...
hylle Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Fikk en hyggelig Pm nå. ahaha Fra: muskla (Online) Til: hylle (Online) Skrevet: Søn Jul 12, 2009 16:30 Tema: eeeeeeh er du helt dum??? hvorfor skal jeg gidde å dokumentere noe for slike som deg?? og hvem har sagt at det skal bli driftebil?? og har jeg noen gang sagt at jeg kjører fra alle på forumet her?? si at stereo - anlegget som sto i veide 150kilo, da er det lett match å slanke bilen 200kg, men du er vel for dum til å skjønne dette du stakkar.. pass deg før jeg puler dama di, eller forresten, er vel for stygg og har for mye aggresjon til å ha dame du sikkert
Bmwfanatic Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 åh djises, folk er så lettlurt.. såklart har jeg ikke slanka 200 kg av bilen min. arti å se hvordan folk reagerer, så mange aggresive folk her inne, noe som er veldig morsomt å leke seg med tydeligvis veldig mange som føler seg såra og reagerer med sinne når det er snakk om bil.. sier bare, skaff dere et liv utenom bil jeg Såklart du ikke har gjort det sier du, men det er jo akuratt det du sier.. hehe! Er helt klar over att dette er ett seriøst forum så vet ikke hvem du sikter til jeg men, hva annet kan "muskla" regne med da.. Han spør hvordan bilen hans kan bli en "driftebil" og da folk sier han trenger mer motor så nekter han for det og sier han har krefter nok. Da man spør om råd så får man nesten tåle å høre det som blir sagt Ellers vil jeg bare ønske deg lykke til, liker e34 selv jeg så var ikke ment for å være slem eller frekk noe av dette
Bmwfanatic Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Okay, trekker tilbake det att jeg ønsket han lykke til.. Nå fikk jeg virkelig bekreftelsen jeg trengte på att han er helt hjernedød
Superbeetle Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Tror kanskje jeg må redigere mitt innlegg litt... Min rolle som sveits fungerer visst ikke helt.. Lykke til med driftebilen...
muskla Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 jeg synes ikke dette forumet er noe spesielt seriøst jeg nei, derfor bruker jeg utenlandske forum fordi folk der er mye hyggeligere og har mye mye mer peiling.. men må si dere er morsomme å kødde med
Bmwfanatic Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Kødde med? Så du sender fornærmende pm for å kødde? hehe For en kødd du er
gkw89 Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 kunne du ikke slengt opp noen bilder a? hadde 540 før jeg å, så får jeg se hva du har gjort... og hvor mye veier e34 540'n? og hva veier den nå?
Hoem Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Ser du bor på Halsa, Jeg har en E34 sedan 540 med manuell, skinnseter og egentlig det meste tenkelig av ekstrautstyr i 94. Det skal i utgangspunktet gjøre min tyngre.(min veier 1600 røfflig) Siden du sier at automatkassa er sportslig kan vi jo ta en side om side og se om den girer når man selv ville girt. Bare for å jekke ned E-penisen din. Takluka veier forresten akkurat 18,4 kg med skinner og motor.
hylle Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Ser du bor på Halsa, Jeg har en E34 sedan 540 med manuell, skinnseter og egentlig det meste tenkelig av ekstrautstyr i 94. Det skal i utgangspunktet gjøre min tyngre.(min veier 1600 røfflig) Siden du sier at automatkassa er sportslig kan vi jo ta en side om side og se om den girer når man selv ville girt. Bare for å jekke ned E-penisen din. Takluka veier forresten akkurat 18,4 kg med skinner og motor. Hallo?? han har jo nettopp kasta ut en sub som veier 200kg..!! han kommer jo til å gruse deg noe helt vanvittig!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå