kjekk82 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Hei, noen som vet om det er noe treff på gang en eller annen plass i Oslo området helga uke 31?` Skal på Road trip nedover den uka, og kunne absolutt konne tenkt meg og fått med meg ett treff på turen.. Jobber på sjøen så går glipp av en del treff i år desverre, blant annet de store landstreffa
kjekk82 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Jass, stiller jeg iallefall Nei etter det jeg kan se på kalendere rundt om så er det ingen treff den mnd jeg er hjemme fra sjø nå fra 22Juli til 19-august. Så hadde virkelig gjort seg om flere var inntriserte.. Har en nylakkert bil med nyrenoverte RS som jeg stolt vil vise frem Men for all del, vi kan jo treffes over en burger og BMW prat vi Mr E30 Men er det noen flere her som kunne tenkt seg treffes en eller annen plass på østlandet da den helga??
Fliid Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Burde vell være mulig å få til ett treff vel ? Om turen ikke blir alt for lang og innvolverer for mye 100 sone, så kan jeg gladelig stille opp. (100 sone med utvekslingen på E30'n er i stor grad plagsom )
kjekk82 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Ja det hadde vært helt supert du Fliid å fått til ett treff Har bestillt go vær også til den helga så
Sjøbuse Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 mulig jeg kunne tatt turen også. oslo er ikke så langt å kjøre for meg.
kjekk82 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 Høres jo ut som vi kan få til noe her, men jeg er ikke litt kjennt der nede engang.. Bor i Ålesund og er vell i Oslo området en gang i skåtåret, så er det noen som da har ett forslag til hvor vi kan treffes? Eventuellt noen østfra som ville tatt på seg å prøvd å arrangert ett eller anna??
S.Arnesen Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Skulle vel kunne få til noe slikt "Niklasja" blir sikkert også med å lager litt liv...
kjekk82 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 Steik det begynner jo virkelig å høres ut som en plan dette her . Er det noen som har lyst å ta på seg anvaret å arrangere? Eller er det bare å finne oss en parkeringsplass med en burgersjappe likeved? Jeg er som sagt ikke kjennt der nede såååå..
ole_m7 Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Hvis jeg hadde hatt en dato så kan jeg sjekke om det skjer noe på gardermoen. Gjør det ikke det, kan jeg låse oss inn så har vi minitreff på stripa
kjekk82 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 Lørdag 1.August hadde vært perfekt vell?
Sjøbuse Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 noe mere info om dette treffet eller? tid og sted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå