Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er med. men oslo er jo stort :P

men som ole skriver her, så har han tilgang til stripa på gardermoen sålenge det ikke er noe treff osv der. ;)

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

på ingerstrand er det så å si garantert fullt av badegjester,grava hadde jo vært noe,men da må mann høre me de som eier der(sikkert ikke noe stress)kaia i oslo lukter bare masse politi ( ikke noe leiking) maridalen går jo ann. :lol:

Skrevet

(sikkert ikke noe stress)kaia i oslo lukter bare masse politi ( ikke noe leiking) maridalen går jo ann. :lol:

Vi snakker om treff ikke hærjekjøring ?????

Politi er bimmers redd for dem ???

Skrevet

Jo det er det ,vi tåler jo en piruett eller to men andre folk som er i området mener da at disse BMW folka er helt gale :lol:

Corollaene demes klarer ikke dette ........

Skrevet

hehe...ja asså for meg er det det samme hvor folk møtes.Men har vært på litt treff på kaia å ingerstrand tar en time så er politiet der.Vel å merke ved konstant burnig å høy musikk.

Skrevet
hehe...ja asså for meg er det det samme hvor folk møtes.Men har vært på litt treff på kaia å ingerstrand tar en time så er politiet der.Vel å merke ved konstant burnig å høy musikk.

bilen min klarer verken burning eller høy musikk. så jeg er trygg :P

Skrevet

Er da vell ikke burning og høy musikk som er inntresant på ett BMW treff.

Etter mine øyne så er det jo å beskue hverandres flotte biler og ta av en prat. eller er jeg helt på jorde? Men bra att mange er inntriserte da, dere får finne en god plass da så kommer jeg sigende jeg :)

Jeg har ikke peiling på hvor noen av plassene dere har foreslått er men sikkert kjempe greier :lol:

Skrevet

vi kan vel alltids stå ved akerbrygge? eller på kaia på motsatt side av akerbrygge om det er fint`?der det pleier å være konserter (VG Lista Topp20) og sånt er vel ganske fint?Da får man litt publikum også? Eller sognsvann om man vil være litt alene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...