Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da gjør vi det bare sånn at det blir tyrigrava kl 18 og utover! Siden det ikke er noen som er kjent i sentrum som tar initiativet. Ta med grombilen og kom utover så håper vi på å bli mange ;-)

Børning må skje på veien og ikke plassen siden plassen er eierenes private grunn. Er meldt bra vær ogs¨å så tror dette blir bra!

Høres dette bra ut??

Skrevet
hvorligger tyrigrava da? skal innover ogbesøke noen tidligere jobb kollegaer så kan droppe innom ;) har null bil og vise frem men kan jo se på deres og få idéer ;)

Tyrigrava Kro ligger ca 5 km fra Tusenfryd utenfor Oslo. Og ca. 20 km sør for Oslo på Gamle Mossevei.

E6 fra Oslo:

Følg E6 sørover ut av Oslo i retning Stockholm/Göteborg/Moss. Når du har kjørt igjennom Ringnestunellen ta av til høyre i rundkjøringen, merket Tusenfryd. Deretter til høyre i krysset straks etter rundkjøringen. Følg veien ca 5 km videre, og du finner Tyrigrava Kro på høyre side.

E18 fra Oslo:

Følg E18 sørover ut av Oslo i retning Stockholm/ Göteborg/ Moss. Etter ca 12 km tar du av mot høyre mot Holmlia/Ingierstrand. Etter ca 300 m kommer du til en liten rundkjøring, der du fortsetter til høyre mot Ingierstrand. Følg veien ca 8 km videre, og du finner Tyrigrava Kro på venstre side.

E6 og E18 fra sør:

Følg E6 eller E18 mot Oslo til du har Tusenfryd på venstre side. Følg skilt for E6 i retning Gardermoen og Tusenfryd. Hold deg i høyre kjørefelt. Når E6 og E18 splittes, følger du etter ca 100 meter skilt mot Tusenfryd. Du kommer til en rundkjøring. Kjør rett fram gjennom rundkjøringen, deretter til høyre i krysset straks etter rundkjøringen. Følg veien ca 5 km videre, og du finner Tyrigrava Kro på høyre side.

Skrevet
jeg er der, forhåpentligvis i min egen bimmer, men da må jeg først få den til å gå IGJEN hehe

hehe, hva er det som streiker? Var jeg å en kompis som prata med deg på Esso ski her forrige helg eller når det var ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...