Alec Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Jeg kommer muligens en tur hvis det da er sikkert med Tyrigrava lørdag?
dmw Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Da gjør vi det bare sånn at det blir tyrigrava kl 18 og utover! Siden det ikke er noen som er kjent i sentrum som tar initiativet. Ta med grombilen og kom utover så håper vi på å bli mange Børning må skje på veien og ikke plassen siden plassen er eierenes private grunn. Er meldt bra vær ogs¨å så tror dette blir bra! Høres dette bra ut??
NeonMuffler Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 til lørdag? bilen har jo streika, så må få den igang
Gurken Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 hvorligger tyrigrava da? skal innover ogbesøke noen tidligere jobb kollegaer så kan droppe innom har null bil og vise frem men kan jo se på deres og få idéer Tyrigrava Kro ligger ca 5 km fra Tusenfryd utenfor Oslo. Og ca. 20 km sør for Oslo på Gamle Mossevei. E6 fra Oslo: Følg E6 sørover ut av Oslo i retning Stockholm/Göteborg/Moss. Når du har kjørt igjennom Ringnestunellen ta av til høyre i rundkjøringen, merket Tusenfryd. Deretter til høyre i krysset straks etter rundkjøringen. Følg veien ca 5 km videre, og du finner Tyrigrava Kro på høyre side. E18 fra Oslo: Følg E18 sørover ut av Oslo i retning Stockholm/ Göteborg/ Moss. Etter ca 12 km tar du av mot høyre mot Holmlia/Ingierstrand. Etter ca 300 m kommer du til en liten rundkjøring, der du fortsetter til høyre mot Ingierstrand. Følg veien ca 8 km videre, og du finner Tyrigrava Kro på venstre side. E6 og E18 fra sør: Følg E6 eller E18 mot Oslo til du har Tusenfryd på venstre side. Følg skilt for E6 i retning Gardermoen og Tusenfryd. Hold deg i høyre kjørefelt. Når E6 og E18 splittes, følger du etter ca 100 meter skilt mot Tusenfryd. Du kommer til en rundkjøring. Kjør rett fram gjennom rundkjøringen, deretter til høyre i krysset straks etter rundkjøringen. Følg veien ca 5 km videre, og du finner Tyrigrava Kro på høyre side.
Heib Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Du får åka med meg! til lørdag? bilen har jo streika, så må få den igang
NeonMuffler Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 trenger ikke, bilen lever! men skal vi møtes der idag eller? så får vi prata litt også Heib:)
FredrikE24 Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Jeg kommer med min E24 628 Csi 1977 regner jeg med Synd Broren min ikke har anledning og komme med sin VELDIG pene E28 528i
FredrikE24 Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Her bilen jeg kommer med: og her et bilde av E28n som ikke kan komme, original lakk
Fliid Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Tyrigrava kl 18.00, Lørdag 1 August, ferdig med det! Trådstarter, endre tittelen!
NeonMuffler Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 jeg er der, forhåpentligvis i min egen bimmer, men da må jeg først få den til å gå IGJEN hehe
dmw Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 jeg er der, forhåpentligvis i min egen bimmer, men da må jeg først få den til å gå IGJEN hehe hehe, hva er det som streiker? Var jeg å en kompis som prata med deg på Esso ski her forrige helg eller når det var
Heib Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Får väll henta deg jeg er der, forhåpentligvis i min egen bimmer, men da må jeg først få den til å gå IGJEN hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå