Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg må desverre melde pass folkens :( . 6`ern er ikke ferdig hos lakkerern enda så får ikke vist den frem, og Søndag er det bursdagsselskap til dattra mi hjemme så må kjøre hjemover i morga ettermiddag så det ikke blir AALLT for sent. Hadde det vært før på dagen, 12 tida eller noe kunne jeg tatt turen innom på vei nordover og vist frem nye bilen.. Men men.. Dere får iallefall ha de hyggelig.. 8)

Skrevet

Haha først maner du til treff. Så dukker du ikke opp sjøl engang! Hehe er jo dette som er litt av problemet med hele bmw miljøet synes jeg. Alle er så sikre og alt er ok, også når det kommer tilstykket er det fanmeg bare prat. Vent neste gang til du har fått bilen fra lakkerer kamerat. Hvis det er folk du ikke kan stole på når det gjelder tidsplaner er det nettopp disse! Jaja mulig jeg kommer, får se. Men er vel max 10 biler som dukker opp som vanlig

:-D

Skrevet

Ja jeg føler meg litt dum her allso,, men men.. Sånn er det.. 6`ern var lovd å være ferdig forrige Mandag/Tirsdag.. Og sånn er det å ha ei jente hjemme som fyller 3 og venter på far skal komme uthvilt å med godt humør å masse gaver :) . Så fannt ut jeg var berre nøydd å kjøre oppigjen i morga ettermiddag ja..

Men dere får jo ha det kjekkt :wink:

Skrevet

nå begynner jeg og bli skeptiskpå omjeg kommer og.. eretlager i clutchen som begynner og bli slitent.. har skrapet litt i det men nå begynner det f*** meg i pipe i det og nå :\ men gjør et forsøk ;)

Skrevet

E28bimmer528... Ja stemmer nok det, veldig flott E28 din bror har.. Gleder meg til å se 6ern din :D Ja det blir nok den om jeg ikke får lånt meg prøveskilt i løpet av dagen.. :) Men vi kommer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...