spaix Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 strøøøøkent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Ja jeg veit det er strøkent, men det er godt å få høre det igjen og igjen og igjen. Takk Det er de svart som deler seg til en "sprettert" midt i bildet. jeg har ikke sett dem på noen andre motorer. Mener de går til manifolen, men har ikke bilen her nå. Sønnen min tok den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Mulig det kan være noe egr greier? Ble ikke noe klokere av å kikke på realoem i allefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Det vil si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Fant ut at dette var en svensk/Aussie greie, for å holde rede på utslippet. Kjørt bilen inn i garsjen nå, etter at guttungen satte den utenfor. Ble sittende i bilen og høre på Whitny Huston med "I Wìll allways love you". Not my kind of music, men det fikk meg noen år tilbake. Faen så digg bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 EGR er noe eksosrensinggreier ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Har det samme på min E24 628Csi import fra Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Noen som har peiling på hva en 323i kostet ny i norge i 81? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Fantastisk .. Har ingen andre ord å si enn fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Jeg har skrevet her før, men må bare si at det er en fryd å lese gjennom tråden og se bildene av bilen. Det er jo som å se en ny bil, om ikke bedre. Ser du har lagt den ut for salg. Er det en realistisk markedspris, eller gjenspeiler det hva bilen er verdt for deg (affeksjonsverdi)? Har ikke oversikt over prisnivået på strøkne E21, men registrerer jo at E30 bare stiger og stiger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Ikke for å være tverr, men den prisen er langt fra realistisk selv om det hadde stått både Alpina, Hartge eller ACS på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Ikke for å være tverr, men den prisen er langt fra realistisk selv om det hadde stått både Alpina, Hartge eller ACS på den. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå