ole_m7 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Nei. Beholder de svenske skilta da jeg har et hus i sverige, og har svensk personnr fra da fattern jobba på volvo.. Skal jo ikke brukes som bruksbil da. Men SKAL prøve den på banen denne høsten. Er et veldig godt avstemt understell på bilen. Mener det er eibach og bilstein org(?) Hehe, er en litt spesiell bil å kjøre på motorveien, for den ser jo egentlig bare ut som en velholdt 520 med breie dekk.. Har kjørt fra veldig mange med den fordi folk har undervurdert den! Bilen har jo bedre aks OG toppfart enn f.eks ferarri testarrossa fra 80-tallet så det sier jo litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Flott vogn, sugen på en Alpina B10 selv:) Tror du glemte speilene på lista over uoriginale ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 pen drømmebil dette her. kjøpte selv en alpina B10 4.0 forrige helg. var det deg jeg snakket med på gardermoen? mener det var nr 77 han jeg snakket med hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Speila er orginale de Overkill, men lyktelistene kan du gjerne fjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 ///MPower: Jepp var meg du prata med! Det ble salg?? Bilen så hvertfall veldig bra ut!! Speila er org. (eller man fikk alpina med slike speil) Lyktelistene er jeg usikker på. syntes nesten bilen ser tøff ut med de på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 det var en klasisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Det der er vel M3 speil, er det ikke det? Hvis bilen er levert i 91, var jo ikke disse speilene laget enda. Så de er i så tilfelle ikke originale. Har i hvertfall ikke kunnet finne bilder av noen Alpina fra 90-92 med slike speil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Fikk E34 M5 med sånne speil også Gromt med original Alpina. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 de siste i 93 fikk disse speila. mener det er de 50 siste bilene som fikk dette, blå bakgrunn på instrumenter, skinninteriør, osv som standard. Jeg skal ikke rose speila opp i skyene heller, for jeg liker de ikke, men gidder ikke bytte, lakkere osv. Får heller bli til vinteren når den skal hellakkeres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 syk originalbil! spesielt å tenke på at dette er helt sykt den dag i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 ///MPower: Jepp var meg du prata med!Det ble salg?? Bilen så hvertfall veldig bra ut!! ja det ble kjøp, er litt plukk på den men ikke noe alvorlig. må ta vare på disse bilene, er meget sjelden og spesiell. drømmen var en biturbo til neste år, men denne så bra ut og prisen var ikke så gale at måtte bare slå til. biturbo får vente litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 er det lov å spørre hvor mye du ga for den, og eventuelt hvor mye du skal ha for skinninteriøret?? om du er interessert kan du jo få interiøret mitt i inbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 ///MPower: Jepp var meg du prata med!Det ble salg?? Bilen så hvertfall veldig bra ut!! ja det ble kjøp, er litt plukk på den men ikke noe alvorlig. må ta vare på disse bilene, er meget sjelden og spesiell. drømmen var en biturbo til neste år, men denne så bra ut og prisen var ikke så gale at måtte bare slå til. biturbo får vente litt Du som kjøpte den blå karosseri-bytte B10'n ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 FY FxxN for ei nydelig Alpina skute. Rått med m30 biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 er det lov å spørre hvor mye du ga for den, og eventuelt hvor mye du skal ha for skinninteriøret?? om du er interessert kan du jo få interiøret mitt i inbytte litt mindre enn prisantydning, interiøret blir ALDRI solgt, er ikke mange biler med disse stolene rundt om kring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå