Gå til innhold

Min Alpina B10 BT


 Share

Anbefalte innlegg

Nei. Beholder de svenske skilta da jeg har et hus i sverige, og har svensk personnr fra da fattern jobba på volvo..

Skal jo ikke brukes som bruksbil da. Men SKAL prøve den på banen denne høsten. Er et veldig godt avstemt understell på bilen. Mener det er eibach og bilstein org(?)

Hehe, er en litt spesiell bil å kjøre på motorveien, for den ser jo egentlig bare ut som en velholdt 520 med breie dekk.. Har kjørt fra veldig mange med den fordi folk har undervurdert den!

Bilen har jo bedre aks OG toppfart enn f.eks ferarri testarrossa fra 80-tallet så det sier jo litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

///MPower: Jepp var meg du prata med!

Det ble salg?? Bilen så hvertfall veldig bra ut!!

Speila er org. (eller man fikk alpina med slike speil)

Lyktelistene er jeg usikker på. syntes nesten bilen ser tøff ut med de på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er vel M3 speil, er det ikke det? Hvis bilen er levert i 91, var jo ikke disse speilene laget enda. Så de er i så tilfelle ikke originale. Har i hvertfall ikke kunnet finne bilder av noen Alpina fra 90-92 med slike speil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de siste i 93 fikk disse speila. mener det er de 50 siste bilene som fikk dette, blå bakgrunn på instrumenter, skinninteriør, osv som standard.

Jeg skal ikke rose speila opp i skyene heller, for jeg liker de ikke, men gidder ikke bytte, lakkere osv. Får heller bli til vinteren når den skal hellakkeres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///MPower: Jepp var meg du prata med!

Det ble salg?? Bilen så hvertfall veldig bra ut!!

ja det ble kjøp, er litt plukk på den men ikke noe alvorlig.

må ta vare på disse bilene, er meget sjelden og spesiell.

drømmen var en biturbo til neste år, men denne så bra ut og prisen var ikke så gale at måtte bare slå til. biturbo får vente litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///MPower: Jepp var meg du prata med!

Det ble salg?? Bilen så hvertfall veldig bra ut!!

ja det ble kjøp, er litt plukk på den men ikke noe alvorlig.

må ta vare på disse bilene, er meget sjelden og spesiell.

drømmen var en biturbo til neste år, men denne så bra ut og prisen var ikke så gale at måtte bare slå til. biturbo får vente litt

Du som kjøpte den blå karosseri-bytte B10'n ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det lov å spørre hvor mye du ga for den, og eventuelt hvor mye du skal ha for skinninteriøret?? om du er interessert kan du jo få interiøret mitt i inbytte :)

litt mindre enn prisantydning, interiøret blir ALDRI solgt, er ikke mange biler med disse stolene rundt om kring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...