Clerion Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Var å smugkikka utafor Aurom i dag^^ Så jævli bra ut, på utkikk etter en slik. Synd den har gått så "langt" =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Var å smugkikka utafor Aurom i dag^^Så jævli bra ut, på utkikk etter en slik. Synd den har gått så "langt" =/ jepp stemmer er inne og tilpasser senkesett så det blir godkjent. den er i meget god stand til å ha gått så langt. jeg er kjempe fornøyd med bilen. men skaffet meg hund og da blir den for liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Okei Hmmm... Ja, skal se ann litt. Mulig jeg er intr i å se på den^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Okei Hmmm... Ja, skal se ann litt. Mulig jeg er intr i å se på den^^ bare å ta seg en tur det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørnm3 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Hooooi gamlebiln min jo Må si den har forfalt ein del.Var jo nesten nylakka da du kjøpte den. er de noe dere lurer på med den bilen veit eg de meste så bare spørr må si eg savner den,var ein meget god og påliteleg bil.Brukte den som pendler bil så har mange km i den Skal du selge bbs,ene kansje?? Må ikkje ripe dei for slik gullfarge finnes ikkje meir! Blandet på øyemål Bjørn ps:litt dyr kansje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Hooooi gamlebiln min jo Må si den har forfalt ein del.Var jo nesten nylakka da du kjøpte den. er de noe dere lurer på med den bilen veit eg de meste så bare spørr må si eg savner den,var ein meget god og påliteleg bil.Brukte den som pendler bil så har mange km i den Skal du selge bbs,ene kansje?? Må ikkje ripe dei for slik gullfarge finnes ikkje meir! Blandet på øyemål Bjørn ps:litt dyr kansje?? den har ikke forfalt så mye bare litt møkkete på bilde. syns ikke prisen er så høy for har kostet på den en del siden jeg kjøpte den i mars. fikk den igen fra verksted i dag så nå er det deler og verksted regninger på 25000:S nei skal nok ikke selge bare felgene. dem følger med bilen. eneste som har skjedd med bilen er at den har subba litt på lakken på buene så derfor litt lakk rust der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 må bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 opp/ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 solgt? bytte i 93mod 318is coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 solgt?bytte i 93mod 318is coupe? ikke solgt men trenger større bil så trenger ikke en cupe..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ådne Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Mye skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå