ESveen Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Da kan vi med stor glede invitere til årets Frøyatreff, det første for BMW CCN og det første banetreffet i trøndelag på en skikkelig bane! (www.nmk-froya.no for mer info og bilder). Ta med ekstra sett med dekk å sett av denne dagen for førertrening gjennom BMWCCN Trøndelag! 10:00 åpner portene med innsjekk og teknisk fram til 11:00. 11:15 blir det avholdt førermøte (pliktlig for alle som skal kjøre). 11:30 Starter kjøringa som blir inndelt i 3 grupper, - Familiekjøring (Ikke hjelmpåbud, flere er tillat i bilen, ingen forbikjøring). - Frikjøring Idealspor (Hjelmpåbud, maks 2 i bilen). - Frikjøring alternativt sporvalg (Hjelmpåbud, kun 1 i bilen). Kan også arrangere breisladd etc. Etter folkets ønske. 200,- pr.bil. + 200,- for banekjøring Det blir salg av pølser og drikke. BMW, Porsche og Alfa ONLY! ikkemedlemmer CCN er også invitert Lager en fellestråd om dette treffet slik at vi slipper så mange spørsmål i Trondheim og Nord trøndelag tråden. Spørsmål om treffet stilles i denne tråden, og vi skal svare så godt som mulig. MVH. Styret CCN Trøndelag
Rogern Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Jeg stiller med min e30 320i (325i), blir morsomt å prøve den nye banen i nærmiljøet.
ESveen Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Ja, bra. Stiller folk på en felleskjøring fra Trondheim? Vil minne folk på at dette ikke kan sammenlignes med banen på Lånke. 400kr. er billig for å kunne kjørt fra seg på en skikkelig bane!
Larsinnj Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Jeg stiller også. Kan prøve å få med noe flere fra nærmiljøet her.
e28stian Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Jeg stiller hvis 518D'en blir godkjent i tide, (faenmeg jobba hver helg den siste tiden for å få den godkjennbar) , ikke forvent ferdig lakk, kun hastarbeid og mistilpassede paneler
ESveen Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Jeg stiller hvis 518D'en blir godkjent i tide, (faenmeg jobba hver helg den siste tiden for å få den godkjennbar) , ikke forvent ferdig lakk, kun hastarbeid og mistilpassede paneler Så lenge den passerer teknisk er den god nok
e28stian Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Vel den må veiregistreres først. vet den sikkert er mer enn god nok til den tekniske inspeksjonen før banekjøringa, men vil gjerne ha hvite skilt på den
EirikL Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Det ser ut som jeg må få tak i nye dekk før jeg kan kjøre selv ut til Frøya. Og akkurat nå mangler jeg penger, så vi får se va som skjer
Torbjørn E39 Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Jeg stiller men stor sannsynlighet for at jeg overnatter i Trondheim fra fredag til søndag den helga. Skal prøve å tromme sammen noen fra Nord som ev. møter opp i Trondheim for felleskjøring til Frøya. Er noen som har sagt de tar turen, men som vi vet fra før så får vi se...
halsen89 Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Jeg kommer nok! stiller på felleskjøring fra trheim
EirikL Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Bra å se at folk vurderer å stille på banetreff. Håper vi kan bli en bra rekke med biler
Rogern Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Jeg som bor så langt sør kommer inn på veien til frøya ved våvatnet, rett etter orkanger. Håper jeg ser noen bmw'er for jeg har ikke peiling på hvor banen ligger... Jeg og Larsinnj kommer vertfall med hver vår e30 325i.
E36Erlend Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Jeg som bor så langt sør kommer inn på veien til frøya ved våvatnet, rett etter orkanger. Håper jeg ser noen bmw'er for jeg har ikke peiling på hvor banen ligger...Jeg og Larsinnj kommer vertfall med hver vår e30 325i. Kan jo kjøre i kolonne fra Øra?
aLan Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Er ikke sikker på om jeg blir med, har mye som skjer for tiden. Får se etter som tiden kommer, så får dere ta det som en hyggelig overraskelse om jeg blir med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå