Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ehh, trengs det noe papirer eller noe får å få kjøre på banen?

På banekjøring er det vegtrafikkloven som gjelder. Det vil si førerkort og vognkort. Du kan dog kjøre med rødskilt, men vi tar en ekstra teknisk kontroll da.

Ellers er det som Torbjørn sier, at treffet ble dobbelbooket og dato omgjort.

Blir dere enige om tidspunkt for felleskjøring? Si din mening, så fører jeg det opp i overskriften på tråden. Trur klett er et bra sted og møtes.

Skrevet

Møteplass: Statoil på klett

Oppmøte: 07:15

Avreise: 07:30

Stopp på turen:

Orkanger: Liten tissepause på shellen der.

Kyrkseterøra: En liten tissepause på den nedlagte bensinstasjonen der.

Hitra: Stop på Fillan, kan også stoppe rett etter tunellen hvis noen trenger påfyll på fludiumtanken.

Høres dette bra ut? Etter mitt skjema så er vi framme før klokken 10:00 på flyplassen.

Mathias.

Skrevet

Krokstadøra du mener sikkert? Kyrksæterøra blir omvei.

Skrevet

jeg kommer viss prøveskilt er låv, byggd om min 320 til m3, ska vise den i slutten av august på biltilsynet.

er prøveskilt ok så kommer jeg..

jeg var på banekjøring der i mai. kjempe bane, men håper på bedre vær denne gang=)

Skrevet

Morten: Ja, prøveskilt er lov, men sørg for at bilen er i god teknisk stand. Vi gjennomfører en utvidet teknisk kontroll på biler med rødskilt. :)

Men hjertlig velkommen skal du være.

Skrevet

Orkanger: Liten tissepause på shellen der.

Høres ut som at du har en liten blære når du er i orkdalen :P

Skrevet

Kan være noen som tenker når vi er på Orkanger; "Nei, faan jeg gidder faan isje å pesse her nei"

Så kommer vi til Krokstadøra; " Faen e må pisse, noe jævligt" :)

Skrevet

Mulig jeg kommer fra Ørland og møter dere.

Skal ikke love noe, men muligheten er der. Blir vel å finne på Orkanger jeg da sikkert =) Skal gi en lyd =)

Skrevet

Får håpe det blir bra vær til helga da. Jeg skal iallefall kjøre inn til Trondheim fredagskveldn og overnatte på hotell om jeg finner et i sentrum. Blir treff på meg og shopping i sentrum på frua ;-) Flott combo, begge fornøyde :-D

Fikk byttet pære på tåkelys fremme og et skiltlys bak igår. Står igjen kun med full shinings inn/utvendig og fylle full tank selvsagt så er jeg klar ;-)

Edit: Ingen som jobber ved noe overnattingssted i trh sentrum som kan skaffe meg fin pris på dobbeltrom da? Eller tips om bra sted med trygg p-plass mottas på PM med stor takk ;-)

Jeg kommer!

Skrevet

Har vi noe tall på hvor mange fra bimmers som kommer? 5-6stk? får håpe BMW CCN stiller sterkt da...er så drita lei av å være gira for treff også kommer det 2-3 stk..kan di som skal være med skrive JEG KOMMER ?

JEG KOMMER.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...