Morty999 Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 hva skal du ha for bremsene foran da. fant ut att jeg har slike som er bak liggendes
Raymond Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 nå var jeg mest intressert i at noen tar hele bilen.. om ikke beholder jeg vogna til prosjektet kommer igang.. Tror muligens jeg har disse listene du mener.. må bare ta en titt etter jobb
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 nå var jeg mest intressert i at noen tar hele bilen.. om ikke beholder jeg vogna til prosjektet kommer igang.. Tror muligens jeg har disse listene du mener.. må bare ta en titt etter jobb om du har de plast dekselene og trelistene er jeg inntresert i de om det er deler du muligens skal selge da.
Raymond Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 er ikke avhengig av no plast deksler for banebil prosjektet.. så det går bra.. skal sjekke når jeg kommer fra jobb
Eirik Viste Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Har bare sett 750en på opphogningen. Den har en sideskade. Har ikke peiling på hvilken stand den har, men normalt holder jo diffene lenge. Den er gått ca 180.000 km. Og prisen jeg gav er bare ca ut fra tidligere differ jeg har kjøpt der. Må også ha et forbehold angående feriestengning. Har opplevd tidligere at de holder stengt i 3 uker. Til Morty med bremsene kan jeg si at boltavstanden på E38 er mindre enn alle andre BMWer jeg har vært borte i. Har 2 740 E38 calipere beregnet på 324/30 skiver som du kan få kjøpe for 1.000 kr + frakt. Du klarer kanskje å lage til braketter som passer? Så kan skiver fra E34/32 og de første årene fra E39 540 brukes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå