Gå til innhold

Når vil dere ha treff?  

12 stemmer

1. 1. Når vil dere ha treff?

• 19/07
      1
    • 26/07
      8
    • 02/08
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er faenmeg godt noen har hodet med seg ;)

Hva med en av de nye parkeringsplassene ved avenyen?

Der er det jo masse plass...

Edit: Og husker jeg rett er det mindre lyktestolper og annet skrap som er i veien hvis noen vil herje litt også :twisted:

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ble vurdert forrige gang også, men ender nesten alltid opp utenfor senteret :wink:

Noen som har plass til ræva mi eller? Gidder ikke bruke 2-3 timer hver vei med egen bil :wink:

Skrevet

2-3 timer fra grimstad? Motortrøbbel?

Vi kan jo f.eks si sørl.senteret som et utgangspunkt, og hvis folk blir gale av for lite børneplass kan vi flytte oss til et mer passende sted...

Skrevet
2-3 timer fra grimstad? Motortrøbbel?

Så til de grader... Nødmodus etter ca 1-2 mil (varm)

Kommer sterkere tilbake til neste treff. Må prøve å få til noe i August også :wink:

Skrevet

Kjipt da... Du som egentlig har litt gamp å leke med også :?

Går å håper på litt motortrøbbel selv snart, så jeg kan retferdiggjøre motorbytte :roll:

Skrevet
Kjipt da... Du som egentlig har litt gamp å leke med også :?

Går å håper på litt motortrøbbel selv snart, så jeg kan retferdiggjøre motorbytte :roll:

det er vel bare å vente til den stakkars m40ien har gått over 200 tusen :lol::lol:

edit: 94 modell ja. da har di jo m43 :P bare kjør den uten olje å vann til treffet i morgen :lol:

Skrevet

Oppdatert igjen ;)

Ja, skulle fått til det Dirty. Eneste i nabolaget mittt med bmw er baboen med en E39 som har kokt, og stefaren til dama som og har E39, men antageligvis er den minst bilinteresserte jeg kjenner. -"Senking og store felger er harry" :P

Skrevet

ogjoda. klarte å forsove meg :P så blir litt forsinka må ha med kone og barn skulle e te å si. men kommer

Skrevet

Var ihvertfall noen biler selv om det ikke var som på vårtreffet. Men vi kunne i det minste dra i samlet flokk på BK å spise denne gangen :)

Skrevet

Var vel rundt 10 biler, pluss/minus ;)

Kommer vel noen bilder etterhvert, overlot det der til speilrefleks-gutta jeg... :?

Greit å få frokost innen rimelig tid også...

Skrevet

Var vel en 10 biler. Greit med litt mindre treff au av å te :wink:

Fikk tatt noen ufattelig dårlige mobilbilder :wink:

5u57nuxv3imb89me8ilv.jpg

am2exkeorwiho9vhk7q2.jpg

hsaocpnrf54uj4omd2s6.jpg

glwog7788fl5c3puct9q.jpg

unm7ztph0otvj2rrx0ny.jpg

kqmn8s6d8tqnyu81k9lq.jpg

z3p5g623dym2o0etfsk2.jpg

Skrevet

Hoi og takk for treffet :) Syns nesten det var bedre i dag enn vårtreffet. På vårtreffet så samlet folk seg så i gjenger at det nesten ikke var gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...