Chris_325iM Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Utrolig hel og fin bil! gratulerer Hva måtte du gi for en så hel bil i sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Utrolig hel og fin bil! gratulerer Hva måtte du gi for en så hel bil i sverige?[/quote Takker 100.000 SEK ligger en M3 i slik stand for. Min erfaring er i tillegg at Svenske M3'r faktisk ligger noe lavere i pris enn i Tyskland. Det største problemet er egentlig å finne en M3 med servicehistorikk, som er 100% org og som er strøken på alle mulige måter, dvs ikke ungdomskjørt... For i Sverige og Tyskland hvor en M3 koster under halvparten av her på berget så er det veldig mye rævkjørte/ungdomsstyla eksemplarer ute å går..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 ja, det er langt mellom de som er tatt skikkelig vare på... men 100.000SEK er jo ikke galt da! Kommer på ca 200k NOK på skilt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 ja, det er langt mellom de som er tatt skikkelig vare på... men 100.000SEK er jo ikke galt da! Kommer på ca 200k NOK på skilt da? Ja rundt 210k. Men i mitt tilfelle så måtte jeg kjøpe flybillet (2500.-) og hotell pluss bensin og så tilkommer det noen flere mindre avgifter, så rundt 220k alt inkludert kan jeg si det koster for en STRØKEN, importert M3. MEN; som alltid når man kjøper fra utlandet så er jo faren for at noe går galt mye større, som svindel, pengeoverføring, papirer som mangler etc.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 grattis med herlig bil og perfekt motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Ja sort tak er standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 grattis med herlig bil og perfekt motor! Perfekt motor?! Altså, har bare eid enten 4 sylindra japser eller japse med wankelmotor og lyden i sekser'n på M3'n slår alt fra Japan hvertfall. I tillegg er den RÅ når du pumper gassen i bånn, STERK når du cruiser i 5 gir og driftsikker attpåtil... En av få biler hvor du virkelig får både i pose og sekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 grattis med herlig bil og perfekt motor! Perfekt motor?! Altså, har bare eid enten 4 sylindra japser eller japse med wankelmotor og lyden i sekser'n på M3'n slår alt fra Japan hvertfall. I tillegg er den RÅ når du pumper gassen i bånn, STERK når du cruiser i 5 gir og driftsikker attpåtil... En av få biler hvor du virkelig får både i pose og sekk Ja helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Fin bil, som egner seg veldig dårlig på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Fin bil, som egner seg veldig dårlig på bane. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Fin bil, som egner seg veldig dårlig på bane. ?? Men mindre det var ironisk ment så skjønte jeg ingenting med at M3 egner seg dårlig på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Ett par bilder fra interiøret: Merk dere rattet, tipper det er sjelden vare, jeg har hvertfall nesten ikke sett noen M3 med det rattet org. Rattet er helsort i virkeligheten, det bare ble gråaktig med blitz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 grattis med herlig bil og perfekt motor! Perfekt motor?! Altså, har bare eid enten 4 sylindra japser eller japse med wankelmotor og lyden i sekser'n på M3'n slår alt fra Japan hvertfall. I tillegg er den RÅ når du pumper gassen i bånn, STERK når du cruiser i 5 gir og driftsikker attpåtil... En av få biler hvor du virkelig får både i pose og sekk Jeg syns S50 motoren er helt konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Se der var godbilen der jo hehe.. Like fin i virkeligheten som på bildene!! Regner med at du ankommer våler med denne?? By the way.. Rx7`n gikk så det plystra hjemover til tønsberg. Virkelig en opplevelse. hehe Tror den nye eieren blei fornøyd ...brukte kanskje litt mye bensin, meeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 grattis med nydelig bil=) var i sverige og hentet meg m3 i sommer jeg og.. men min blir ikke registrert med det første.. =) godt å se at folk bytter ut wanklene med skikkelig bil.. har et par kompiser som har passert 600hk grensen i slike rx7er og de skrur mer enn de kjører på treff.. den ene var vel norsk rekord i 2rotor med 762hk.. skrudde hele helga sist vi var på treff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå