Gå til innhold

Alec's E36 M3, bilder s.1-3 (tilsalgs, 190.000.-)

Alec
 Share

Anbefalte innlegg

grattis med nydelig bil=) var i sverige og hentet meg m3 i sommer jeg og.. men min blir ikke registrert med det første.. =)

godt å se at folk bytter ut wanklene med skikkelig bil.. har et par kompiser som har passert 600hk grensen i slike rx7er og de skrur mer enn de kjører på treff..

den ene var vel norsk rekord i 2rotor med 762hk.. :P skrudde hele helga sist vi var på treff.. :)

Enig med deg! Kjør skikkelig bayer :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vær forsiktig med å skrive DØNN STRØKEN! ;-)

er noe rart med den sorte leppa på fronten din, og mattene i alu hører ikke hjemme i bilen... 0 stinsprut og ingen riper også da eller? siden den er dønn strøken?

men uansett en veldig bildefin bil! og gratulerer med den m3en med finest motorlyd (i mine ører)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, får så gåsehud av å se det står "bmw motorsport" inngravert i felgene at jeg er veldig usikker på felgbytte ja :lol:

Hvis de er i god stand må du ikke bytte dem bort nei [-(

Angående vinge synes jeg rompa på M3 er like fin uten vinge.

Bort med alu gulvmattene (om de fortsatt er der) så er da dette en riktig så fin M3 :)

Edit: Ser ut til at Mysilds komentar blendet meg slik at det i farta minnet om alu matter.

Ber så meget om unnskylding for den horrible beskyldningen om alu matter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er noe rart med den sorte leppa på fronten din, og mattene i alu hører ikke hjemme i bilen... 0 stinsprut og ingen riper også da eller? siden den er dønn strøken?

men uansett en veldig bildefin bil! og gratulerer med den m3en med finest motorlyd (i mine ører)

Er du fargeblind? ALU MATTER I MIN BIL?! (fysj og fy)

Man ser da tydelig at det er de ORG GUMMIMATTENE som er i bilen på bildene.... :lol:

Leppa mi, er det da noe galt med den? :shock:

Ingen riper overhodet nei, helt nydelig i lakk. Men er selvfølgelig noe steinsprut på front og panser, men det syns ikke på bilder :)

Motorlyden er i en klasse for seg selv ja, helt klart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett par bilder fra interiøret:

Merk dere rattet, tipper det er sjelden vare, jeg har hvertfall nesten ikke sett noen M3 med det rattet org.

Rattet er helsort i virkeligheten, det bare ble gråaktig med blitz.

kzjqwmgo3qr57u39s5r9.jpg

Nydelig bil ja.. Har en HELT lik, bare det er 318is.. Hah.

Men hva er spesielt med rattet? Hadde helt likt i min første bmw for 3 år siden. En helt standard 318i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ganske bestemt det rattet er org. Ja det er med airbag intakt.

Det jeg mente med sjeldent, er at hvis rattet er, som jeg tror, levert org med bilen i 1993 så er det sjeldent da de fleste kom med dette kjedelige 4-eika rattet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fargeblind? ALU MATTER I MIN BIL?! (fysj og fy)

Man ser da tydelig at det er de ORG GUMMIMATTENE som er i bilen på bildene.... :lol:

Leppa mi, er det da noe galt med den? :shock:

Ingen riper overhodet nei, helt nydelig i lakk. Men er selvfølgelig noe steinsprut på front og panser, men det syns ikke på bilder :)

Motorlyden er i en klasse for seg selv ja, helt klart :D

hahaha :-) så bare det ene interiørbildet ^^ der skinte gummien så mye at det så ut som alu :-P hahaha ^^

ser ut som om det er noen dritt på den, at den er litt bøyd på en måte, men kanksje bare lyset som gjør det ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
Fin bil, som egner seg veldig dårlig på bane. :)

??

Hvis dette er 3 literen har den vel progressiv styring. Dvs at den er treigere å vri på rattet når det nermer seg senter. Hvis man kjører sladd å får en kontra kan den bli skikkelig ekkel å rette opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...