///Mysild Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Når ble banekjørt et skjeldsord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Når ble banekjørt et skjeldsord? Det er vel opp til hver enkelt person om det er positivt eller negativt at du har brukt bilen på bane. Jeg bare nevner det som en opplysning da hvertfall JEG klart ville valgt en bil som er søndags-brukt og ikke bane-brukt.... Hvorfor? Vel, må jeg svare på det så....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Vil legge til at pris kan diskuteres ved hurtig salg, da jeg trenger penger til registrering av ny bil... Pris er foreløpig satt til 215.000.- men vanskelig å prissette slike biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Er det E46 M3 som er den nye bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Når ble banekjørt et skjeldsord? Det er vel opp til hver enkelt person om det er positivt eller negativt at du har brukt bilen på bane. Jeg bare nevner det som en opplysning da hvertfall JEG klart ville valgt en bil som er søndags-brukt og ikke bane-brukt.... Hvorfor? Vel, må jeg svare på det så....... er både enig og uenig med deg her... en bil har IKKE godt av å bare bli daukjørt... tilsota eksos, plastikk og gummi som lett kan gå i stykker etc... sier ikke dette er tilfelle om denne bilen, men det er bare typiske feil med "gammelmannskjørte" biler... men knallfin bil og lykke til med salget! fortjener et godt hjemme denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Flott bil! Perfekt alt. Lykke til Såklart er det positivt at den ikke er banekjørt. Ved banekjøring får hele bilen påkjenning, som ikke er bedre enn å bli vanlig kjørt. Biler blir ikke automatisk daukjørt om de ikke har vært på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Har ikke sagt det heller, men her står det svart på hvitt: "Søndagsbrukt" vi vet vel alle hvordan man søndagskjører en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Jeg hadde meg en søndagstur i går. Søndagskjøringen min innebar test av turtallsperra opptil flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Jeg hadde meg en søndagstur i går. Søndagskjøringen min innebar test av turtallsperra opptil flere ganger hehe, Kan si meg enig der, når oljen er god og varm og du bruker bilen sjeldent, så har den nok bare godt av at man "drar på litt" i ny og ne. Så er tilfelle med min M3 og. Men den er aldri herja og burna med, aldri blitt kasta inn i svinger alt det bilen orker, runde etter runde, ... Derfor er denne M3'n meget tight og fin og vil tørre å påstå at motor drar tilnærmet like godt som da den var ny (Men da var jeg ikke gamle karen så skal ikke påstå det 100%) Har prøvd ett par andre E36 M3 og denne føles friskest enn begge de to andre (1 org, 1 ombygd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Er det E46 M3 som er den nye bilen? E39 M5............ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Pent, du må legge ut massemasse bilder når du får den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Ny pris: 205.000.- Som jeg nevner i annonsen, dette er definitivt en av Norges fineste org E36 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Ny pris igjen: 190.000.- Nå har jeg satt prisen for å selge! Hvis man ser utvalget av org E36 M3 som er tilsalgs så finner du INGEN i så flott org stand som denne, til under 200.000.-,,,, Håper noen går og drømmer om en dønn org M3 som fungerer som ett sveitsisk ur og ser ut som den kom ut fra fabrikken for maks ett par år siden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå