Erebus Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Vet dette blir som å banne i kirka, men har noen prøvd noe sånn? Sikler litt på en..eneste er vel at det er forhjulsdrift...Power torque ahoy..
[space] Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 GTA er verstingutgaven, ikke sant? Selv synes jeg det er tøffe biler som skiller seg ut fra den grå massen. Skikkelig gromlyd, og interiøret er lekkert! Den må selvfølgelig være rød. Har aldri kjørt/sittet på en slik, men forhjulstrekk er jo forhjulstrekk...
EirikL Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 156 GTA Sportwagon! Lekker bil, herlig motor med orgasmisk lyd på turtall og meget bra veiholdning til forhjulsdreven bil å være. Go for it
325icab_88 Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Gode valg begge deler Eneste å utsette er at de gnager...
hagenisse Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Sagt det før, men dette er bilene jeg ønsker naboen har. Nydelig å se og høre på, men masse effekt på forhjulene frister ikke.
eriklepe Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 nye designlinjen til alfa er dritlekker, men alfa oser ikke akkurat av kvalitet. Bare på de tre ukene jeg hadde en ny alfa leiebil, datt flere forskjellige deksler av- og gulvteppet løsnet. bilen gått 20t. Måtte også kinne den flere ganger før den startet. Hadde alfa hatt bedre kvalitet, og gjerne bakhjulstrekk, hadde jeg lett kjøpt en.
Heimstad Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 http://cuoresportivo.no/ Der har du ett rimelig oppegående Alfaforum. De som henger der er nok en smule mer "merkeskada" enn folk på andre forum, men du får nok svar på mye av det du lurer på. Jeg har kjørt 156 sportwagon. Riktignok en diesel da. Er greie biler å kjøre, men kan ikke måle seg med bmwen min i kjøreegenskaper og kvalitetsfølelse. Det var tilogmed min alfaskadde venn, som eier 8 alfaer, ærlig nok til å innrømme. Men for all del.... Design det kan de:)
E36Erlend Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Har en kompis som har en 2001 Alfa 156 Spotwagon med 2.0 Selespeed. Han har nesten ikke brukt bilen på det året han har hatt den på grunn av lange og ikke minst dyre verkstedopphold. Meste av det gikk på motor, girkasse og diverse i understellet. Bilen har heller ikke gått mere en ca. 80 000 km. Absolutt en pen bil med tanke på interiør og design, men rent teknisk? Ikke f... om jeg noen gang skal ha alfa iallefall:)
Andreas1 Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Har en kollega som kjøpte en ny 156 da den kom og som har vært veldig flink til å vaske, serve og vedlikeholde den, men like fullt faller bilen ifra hverandre. Alfa har iallefall mange tøffe design og morsomme kjøreopplevelser, og det værste er nesten at selv om Alfa ikke ser ut til å være noe bra bil verken teknisk eller holdbarhetsmessig har jeg lyst på en...
Hansh Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Regner med de fleste her har hørt Top Gear's definisjon på en Autofil: - Man må ha eid minst en Alfa Romeo!
Heimstad Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Alfa er tøft. Når jeg blir rik, og kjøper meg hus med stoooor garasje, skal jeg kjøpe meg en Alfa 75. Det er morsomme biler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå