oddis Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Hadde man enda kunne trodd på dette så. Jeg har ringt operasjonsentralen ved to anledninger da jeg har ligget på E6n mellom Moelv og Hamar, og forklart at det er en bil som lager kjempelange køer, og at det har foregått flere rimelige stygge forbikjøringer allerede. Da får jeg til svar at det må vi bare innfinne oss med. Irionisk nok kom politiet andre gangen jeg ringte (enda de sa at de ikke skulle komme). Da var det visstnok en fyr som hadde ringt inn og sagt ifra om en hasardiøs forbikjøring. Fyren ble vinket til side, og mistet lappen. Sånn fungerer det! Også kunne de blitt nazi på de som ALDRI (!!!!!!) klarer å holde avstand. Dra inn lappen dems i 1 mnd, skjer det igjen 1 år, og deretter 5 år. Det er det aller største problemet slik jeg ser det.
Lars89 Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 For liten avstand til bilen foran er et av de største trafikale problemene vi har i Norge. Folk lærer ikke før det smeller. Generelt er norske bilister veldig hissige på folk som ikke kjører sånn som de vil, enten det er for sakte eller for fort. Dette skaper selvfølgelkig farlige situasjoner.... Syns jeg hører det samme fra politi/naf/UP hvert år så har begynt å miste trua...
336mik Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Soria moria dette her ja. De kan vel omtrent begynne med å vinke inn alle som har japansk bil,kvinnfolk,og gamlinger da,siden disse "støtt" lusekjører i mine øyne. Disse lever i troen om at hvis man bruker ca 2-3 km strekning på å få opp 60km/h i 80-sone,så sparer de utrolig mye penger. De finnes 2 grunner til å ikke ha minst 80% gasspådrag ut fra feks kryss,lyskryss o.l, og det er enten at du har en rimelig sprek bil som river seg løs,eller at man er uegnet til å kjøre bil.
Hansh Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 For liten avstand til bilen foran er et av de største trafikale problemene vi har i Norge. Folk lærer ikke før det smeller. Generelt er norske bilister veldig hissige på folk som ikke kjører sånn som de vil, enten det er for sakte eller for fort. Dette skaper selvfølgelkig farlige situasjoner....Syns jeg hører det samme fra politi/naf/UP hvert år så har begynt å miste trua... Minner om at jeg hadde en grønnsak i hvit E36 med 3 angel eyes bak meg fredag kveld på E16 fra Trengereid, gjennom Arna og videre mot Nesttun (Føler noen seg truffet så var det jeg som kjørte en hvit E90). Lå selv for det meste "noe" over fartsgrensen, men klistret i bakfangeren skulle det kjøres, og skulle det kjøres forbi? Neida! Selvfølgelig ikke! Hvorfor er det så mange som skal ligge tett og presse, men som man som regel ikke ser mer til etter man selv har kjørt forbi bilene som muligens får trafikken til å gå litt sakte? -Var ihvertfall dette som skjedde denne gangen og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå