Arotished Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=568540 Men skal denne sitte på motoren til den involverte bilen?
MPowered Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 jeg også reagerte på denne litt kjipt for eiern å se at den står å lyser i dagen
Hansh Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Sammen med fine blanke slanger og koblinger.. Reagerte også på dette da jeg så link til ulykken i tulletråden nettopp.
Mr E30 Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 audi 5`r med stor snurre dump å ekstern wastegate...hm liker forsikrings selskapet dette???
babjorn Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Håper det gikk bra med di innvolverte,regner med føreren får litt å betale for seg her.. Mulige lammelser
EirikL Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Får håpe eieren av turbobilen tenker på at de involverte enda lever før han engster seg over evt spørsmål angående turboen. Men det ser ut som han kan få en liten smekk på fingrene fra stat og forsikring. Men har det noe å si hvem som var skyld i ulykken med tanke på evt krav i forbindelse med trimmingen?
///Martin Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Sorry om jeg tråkker på noen tær nå men ble ganske forbanna når jeg leste denne saken på vg i dag tidlig. Ikke så veldig vanskelig å skjønne sånn ca hva som har skjedd her da. MÅ være svært høy fart for å rive ut motoren av Audien... Håper det går bra med personen i Passaten, og at Audi-føreren tar beina fatt ei god stund(hvis de funker).............
Mr E30 Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 ingen tvil om stor fart nei...Dårlige motorfester er ingen unnskylding her hverfall.
EirikL Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Håper det går bra med personen i Passaten, og at Audi-føreren tar beina fatt ei god stund(hvis de funker)............. +1
316 Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Er jeg dum hvis jeg ikke skjønner hvordan denne motoren bare kan dette ut av bilen?
znork Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 http://www.dagbladet.no/2009/07/14/nyhe ... k/7191360/ *Bilene taues til Biltilsynet for tekniske undersøkelser.* edit: litt mer info om årsaken http://www.adressa.no/nyheter/nordtrond ... 350710.ece
e30 tic Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 audi 5`r med stor snurre dump å ekstern wastegate...hm liker forsikrings selskapet dette??? det der er jo en orginal WG fra vag det der?. Feks en Rs2 har jo grei effekt og størrelse på kkk blåsa orginalt også, selv om den der ikke ser så orginal ut. alltid trist med ulykker, men det blir veldig feil å kritisere slikt på et forum når en ikke vet fakta. det finnes faktisk en tjangs for at bilen går med lovlig effekt på vei selv om turboen ikke er orginal! om jeg krasjer med min bil som er godkjent med 200kw men har turbo som tilsier det dobbelte, er jeg jo automatisk dømt slik dere skriver. morsomt at trådstarter faktisk startet tråden etter å ha delt med norge hvor mye m5en gav i dynapack
Hansh Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Var vel omtrent et slik forløp de fleste har sett for seg utfra bildene; Ung og uerfaren mann med sprek bil kommer over i motsatt kjørebane og treffer uskyldige. -Hører den litt for ofte! Synd at noen må gjøre noe de trolig vil angre på/lide for resten av livet før de lærer, får bare håpe at vi andre som ferdes på veiene kan ta lærdom av slike ulykker uten å selv være innvolvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå