Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger ubrukt gullnummer 45 777 777 om noen er interessert i ett meget bra nummer, dette er en unik mulighet.

Er mange som har bydd meg 10.000,- for dette, men selges ikke for det.

Så HBO 10k, vurderes solgt om budet er riktig :wink:

Har ett til, ganske likt nr som er bydd 12.500,- foreløpig.

Det er kontantkort pr idag og er uten binding til noen operatør.

Send meg en PM om interessert eller by i tråden.

Skrevet

Jobber i telecom jeg. Er så vidt jeg vet ikke lov å velge nr lenger, ikke hos oss (hemmelig) lenger affal. At folk får slike nr er tilfeldig og at folk blir bydd / ber om 10 000,- for ett slikt nr er helt sinnsykt. men men, for di som tror at livet blir bedre med ett nr man bruker noen dager mindre på å lære seg er opp til hver enkelt. fint nr, free bump.

Skrevet
Hvordan har dere klart å skaffe dere slike nummer ? Flaks ?

Har kjøpt flere nr som skulle brukes innen familien, men trenger ikke alle ser jeg.

Flaks kan man muligens kalle det, om å være tidlig ute ;)

Jobber i telecom jeg. Er så vidt jeg vet ikke lov å velge nr lenger, ikke hos oss (hemmelig) lenger affal. At folk får slike nr er tilfeldig og at folk blir bydd / ber om 10 000,- for ett slikt nr er helt sinnsykt. men men, for di som tror at livet blir bedre med ett nr man bruker noen dager mindre på å lære seg er opp til hver enkelt. fint nr, free bump.

10k er det mange som vil gi for ett bra tlf nr.

Har blitt tilbytt mye mere for mitt private som jeg bruker selv, bedifter som ser verdien i ett lett nr. Kjekt å ha som privatperson også :D

ALLE husker det etter første gang de hører det.

• 2 months later...
Skrevet
nå e det jo folk som gir 150 tusen for tlf nummer fortiden så 10 k burde ikke være no problem

Har lest det og det var ikke akkurat like lett som dette, langt ifra.

På finn.no var det på lørdag 93 gullnumre til salgs, etter artikkel´n i VG på mandag er det nå 1338 forskjellige nr til salgs. Og de fleste er LANGT fra det man kalle gullnummer, og til fantasipris!

10k kunne jeg fått for dette nr for lenge siden, men synes det var i minste laget...

Skrevet

bimmers er kanskje ikke den beste plassen å reklamere om du forlanger over 10 tusen for det. folk kjiper jo på 50-lapper når dem skal by for deler her :)

Skrevet

Sorry for ot her i tråden men jeg bare lurte på en liten ting. Jeg hadde for en tid tilbake et utrolig enkelt telefon nummer. det mista jeg da jeg gikk fra telenor til Netcom. Er dette noe jeg kan klare å få tilbake eller noe slikt ? Eller er det nummeret lost ? Nummeret er jo ikke i bruk nå.

Skrevet
Sorry for ot her i tråden men jeg bare lurte på en liten ting. Jeg hadde for en tid tilbake et utrolig enkelt telefon nummer. det mista jeg da jeg gikk fra telenor til Netcom. Er dette noe jeg kan klare å få tilbake eller noe slikt ? Eller er det nummeret lost ? Nummeret er jo ikke i bruk nå.

Hvis du forsatt står som juridisk eier av nummeret så bør det ikke være noe problem..

Skrevet
bimmers er kanskje ikke den beste plassen å reklamere om du forlanger over 10 tusen for det. folk kjiper jo på 50-lapper når dem skal by for deler her :)

Der traff du spiker´n :D !

Skal man selge noe i dag kommer man ikke utenom Finn

Skrevet

Der traff du spiker´n :D !

Skal man selge noe i dag kommer man ikke utenom Finn

Det er umulig å selge på finn om dagen da det er utrolig mange som som skal selge nr der.. opp i over 1600 annonser på "gullnummer" der nå...

Så lar det ligge inntil videre :roll:

Kommer an på hvor lenge siden det er... er det over 18mnd er det ikke ditt lenger..

Skrevet

Har ett tlf nr som er:

4x 29 29 59 Noen som synes det kansje kan høre gulls ut :lol:

Ikke for å prøve å selge her inne i din tråd, men bare lurer på om du eller dere syns det var intressangt. :D

Skrevet
Har ett tlf nr som er:

4x 29 29 59 Noen som synes det kansje kan høre gulls ut :lol:

Ikke for å prøve å selge her inne i din tråd, men bare lurer på om du eller dere syns det var intressangt. :D

jeg har solgt ett nummer i nesten samme sjanger som det. det gikk for 1000,- men verdien kommer jo ann på rettogslett hvor gull nummeret er, hvor enkelt "fengende" det er

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...