winchester Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Må skaffe meg en slik legeerklæring jeg og, hm..
Eksos Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Si at jeg foreksempel omregistrerer bilen min til han kameraten din, kan han da ordne soting til meg? Blir jo ikke så altfor mye dyrere, gratis eierskifte tilbake Kan selvfølgelig betale litt til ham, og om han er interessert i dette er jeg sikker på at han kan gjøre det stort Har farga glass
winchester Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Vil det følge med når bilen blir omregistrert på annen person? Må vel som sagt ha legeerklæring på dette, og med mindre du har det vil vel politiet se bort ifra hva som står på vognkortet ditt..
kbteknik Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 ja jøss, en legeerklering følger jo med bilen... neida den går nok ikke
Knut O E61 Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Dette må vel i så fall være en glipp fra tilsynet. Hvis man har en øyesykdom så finnes det vel egnede briller som kan være til hjelp. Noen annen løsning høres helt idiotisk ut etter min mening.
Hauso Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 har han øyesykdom, så høres det ut for meg at han ikke burde kjøre bil.. ;P
Glennski Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 har han øyesykdom, så høres det ut for meg at han ikke burde kjøre bil.. ;P Sant det, men uansett, han fikk det godkjent
S. Gunstad Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Kanskje jeg får sote mine da, siden jeg er albino
kbteknik Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 eller hvis du er veldig stygg så er det sikkert mulig, må tenke trafikksikkerhet mange stygge folk bak rattene som man ikke har lyst at se på
wirrumsen Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Det er også en annen grunn til at soting av rutene foran ikke er særlig hensiktsmessig. En kamerat av meg jobbet som ambulansesjåfør ei stund. En gang hadde de utrykning til en ganske alvorlig ulykke. Føreren av bilen satt fastklemt og hadde behov for akutthjelp. Det var umulig å få opp døra og brannvesenet var ennå et stykke unna. De prøvde å knuse ruta men det var klin umulig. Føreren hadde nemlig lagt solfilm på den. Det fungerte som ekstra laminat. Å komme seg inn gjennom frontruta var også umulig. Bilen lå på taket i et skråning. Bakruta var også umulig å få opp og passasjersida var blokkert av fjellveggen.
///Mysild Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 har han øyesykdom, så høres det ut for meg at han ikke burde kjøre bil.. ;P tenkte jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå