awt Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Den tau-tingen som henger i skrulokket til påfyllingen har falt av i "skru"-enden hos meg. Er det mulig å bytte ut bare denne eller må jeg kjøpe nytt lokk? I andre enden (på selve tanklokket) er den bare tredd innpå, så der er det ikke noe problem å bytte den.
Tommy Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Ser ut som du må kjøpe hele tanklokket, til den nette sum av 135.-
awt Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Huff og huff, det spørs om jeg klarer den store utgiften. Hadde faktisk forventet det skulle være en god del dyrere. Litt synd jeg har en pakke fra Koed på vei eneste. Jeg kom ikke på tanklokket når jeg gjorde den bestillingen, så får ta det neste gang.
Tommy Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Det koster nok sikkert 135.- hos bavaria haugesund også, de pleier å ligge ganske likt på pris som GS (siden bavaria eier GS)
awt Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Joda, men de har somregel stengt når jeg har fri. Er uansett ikke noe som haster, liker bare å ha ting iorden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå