525i1991 Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 hva med at de fleste som har porsche på lista si her skriver det feil? hihi på første kommer Toyota konsernet. (Toyota, Lexus, Scion) på andre kommer BMW på tredje kommer 70-80 talls Porsche deretter veteran Mercedes-Benz. Av "superbiler" liker jeg Pagini Zonda og Saleen S7.
steinar84 Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 kjører gjennomsnitlig 6-7 forskjellige biler for dag, men ingen kan måle seg med bmw. men det er da kanskje et bar biler til da. vw t1 samba buss og vw boble av 40-50 årgang. sef ikke gjort meg noe med en lambo eller noe slikt da
Marius2002 Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 BMW og Audi er det vel som ligger på topp. Finnes enkeltmodeller av mange andre bilmerker som jeg kunne tenkt meg, men er disse to som leverer godt på alle modellene! For å nevne noen enkeltmodeller av andre biler: VW Golf R32 / Golf GTI Mini Cooper S (om den ikke går under BMW da) Ferrari F430 Fiat 500 Abarth (BARE denne modellen fra fiat) Dette er vel biler som aldri blir kjøpt inn uansett, GTI og Minien er kanskje sannsynlige at går an da.
hagenisse Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Jeg liker kule og morsomme biler - uansett om det er BMW, Porsche, audi eller ssangyong som er produsenten. Svært få av 2009-lineupen til BMW jeg faktisk kunne tenke meg..
Tsbusa Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Skal jeg ha bil, så er det BMW som teller. Men ellers ELSKER jeg Ferrari. (Hvis ikke har jeg ikke skulle hatt tattovert den steilende hingsten med S og F under? på ryggen - Scuderia Ferrari-) Etter dette, kommer resten. Porsche'r Lambo osv osv. Er åpen for det meste faktisk, men ikke så keen på Opel..
Tsbusa Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 IGJEN, trykte jeg feil, nei, nå logger jeg av og legger meg. God damnit
525i1991 Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 roe på øla nå, penga skal gå til bil:D Ford og WAG generelt er til å spy av etter min mening=)
Tsbusa Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 roe på øla nå, penga skal gå til bil:DFord og WAG generelt er til å spy av etter min mening=) Ikke lett når man sitter igjen med eendel danish gold sterkøl etter ferien, og man har fortsatt en uke ferie igjen, og kjerringa har dratt på noe slags ride dritt lengre nedi landet... Beklager OT. Meen, kjedelig å drekka heilt alene.. men that's how it is. Men hvis noen joiner noen pils ute ikveld, PM.. høhø=)
oddis Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Som Fliid sier så blir man fort mer ensporet for hver dag som går, spesielt om man skrur endel på spesifikke modeller. Liker primært eldre BMWer, med stor svakhet for E30. Det meste som produseres av BMW idag er ikke så mye å hoppe i taket av syns nå jeg. Alt som kan turbo og kompressortrimmes fanger fort min interesse. Men det forutsetter at det enten har bakhjulstrekk, eller både fram og bakhjulsdrift Audi Quattro har alltid vært et interessefelt, og jeg skulle også ønske BMW hadde fler 4x4 personbiler i sitt modellprogram (UTEN automatkasser). Sier seg selv at jeg liker vinteren? Det er svært få japsebiler jeg faktisk liker, men Toyota Supra og Nissan Skyline fra gitte årsmodeller går rett inn i sikringsboksen hos meg Klassiske Opeler, Forder, Amcars (spesielt muskelbiler) samt litt diverse klassiske Audier (SQ,S1, UR Q). Må også si jeg er svak for retroversjonene av Challenger og Camaro. Samt at jeg syns den nye Fiat 500n er en dulion ganger penere enn orginalvesjonen, uten at jeg i utgangspunktet liker retroversjonen.. Prøver i utgangspunktet å ikke drømme om urealistiske biler som ikke er reelt, men det hadde vært skikkelig moro å ha en dag hatt en Ferrari F430i i garasjen. En bil som etter min mening har en av de mest utrolige motorer som noengang er laget. En Porsche 996/997 skal engang eies som dedikert banebil! Jeg er den typen som sitter og drømmer om at BMW en dag skal produsere E30 retro i CSL versjon med 400 sugehk i rekkesekserformat, med 6 trinns girkasse, bur, 4 punkt seler og justerbart understell..
knut e Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 hos meg er egentlig opel på toppen av lista men etterhvert som opel med rwd blir vanskelig og oppdrive deler bmw snart 1.plassen. iallefall av biler etter 88. men så dro jo heldigvis omegaen ut noen år så redder litt det, liker også landcruiser sålenge de ikke heter 120. toyota har også mye fint ellers med rwd. så defor har jeg en av hver. altså en manta en bmw og en lchj60
Cise Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Liker seff BMW best.. men skulle jeg hatt noe anna måtte det ha vært audi eller volvo.. enten audi S2 (nevner bare alm racing..hehe) eller en volvo T5-R.. begge to er sleepere delux..
Sjøbuse Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 jeg liker bmw selvfølgelig. liker mye annet også. men som er så dyrt at det aldrig kommer til å bli mer enn drømmebiler for eksempel SALEEN S281 er drit kul bil. hadde gjort mye for å få en sånn. audi kan være tøft. A4/S4/RS4 stw frem til ca år 2000 er tøffe amerikanske sports biler er tøffe. helst litt eldre. men også noen nye. porsche 911 var tøft helt til de ble ødelagt. alt etter 993 karosseriet er ikke porsche mer. men liker stort sett alt med 4 hjul. bare det ikke er en halt vanlig bil som du møter hele tiden. toyota avensis, mazda 6, vw golf, osv. ikke kule biler. volvo 240 og 740 er de peneste bilene volvo har laga. men de er ikke særlig pene. så det sier sitt. men hadde vært moro å ha en en 240 med chevrolet V8 i da.
Mystery Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 På topp er BMW (e30) Og så kommer Mercedes. Helst 190e og w124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå