Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bmw er favoritten m-bilene er jo selvfølgelig på topp, men favoritt karosseri'et er e46 coupe(noe som jeg mest sansynlig får en dag), men jeg skal absolutt ikke si at jeg sikler etter en grom gammal camaro, mustang eller lignende amcar's, er no unikt over de! også syns jeg audi også er go'e biler, men blir ikke helt meg.

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er fantastisk mye fint der ute, men dessverre begynner de beste bilene å bli gamle og rustne.

Glad i BMW E21-E36, MB W123, W124 og 190 2.3 16V, Alfa Romeo GTV, Ford Granada/Fiesta mk1, Opel Kadett C, Ascona B, Lotus Omega, Porsche 911 tom 993, Ferrari 308/328/F355, Lamborghini Countach, Renault 5 Turbo, Clio V6, Corolla GT, Celica T16, Supra mk3, Honda S2000 og sist, men ikke minst: Mazda MX5 NA.

Begynner å drømme fælt om gamle biler nå :)

Skrevet

Som merke er nok BMW på topp.

Men drømmen er en 69 Dodge Challenger! Er veldig glad i Amerikanske muskelbiler! Og stort fan av Ford Granada :) (er nok en ekte råner ja :P )

Skrevet

Har veeeeldig mye jeg liker, men når alt kommer til alt så er det en BMW med 6'er eller oppover som gjelder. Kunne tenkt meg noe amerikanerbeist som Ford Mustang, Dodge Challenger. Men når jeg da tenker hvilket understell de har, bensinforbruk, HK per brukte liter, så vil jeg heller kjøre en feita sportslig BMW.

Skrevet

Jeg er svak for porsche. da spesielt 993 med turbo bredding.

Men skulle greid å hatt en 69 Charger R/T også.

Eller en splitter ny Challanger.

Når jeg tenker meg om er det mye jeg skulle greid å hatt, men det blir nokk bmw i første omgang til meg.

Skrevet

sikler på disse bilene om dagen:

porsche 911 turbo 07mod.

ferrari 430 f1 05mod.

eller nyeste m3'n.

jeg må vel først og fremst vente til jeg får igjen førerkortet:P

Skrevet

Tja... BMW er nok på topp, men det siste ekte av Audi er bra gromt det og! (Les: Før den store VAG-tiden slo til) Altså da alt av VW/Audi modeller fikk samme motor som 1.9tdi, 2.0tdi osv. Er så kjedelig. "Fornuftens biler"...

Har lenge drømt om en S4/S6, og nå har jeg skaffet en S6 4.2 med manuell kasse. Angrer ikke et sekund! Utrolig gromme og gode biler.

Liker store og tunge biler som flytter på seg :)

Mercedes ligger og høyt oppe. Som f.eks en tidlig 90-talls 300 CE.

Orker ikke å sikle på biler som f.eks Ferrari F430 og Lambo Gallardo. Kommer aldri til å få råd til noe sånt uansett. hehe!

Skrevet

Er nok BMW, Porsche, veteran MB, og noen eldre amerikanere som står høyest, ellers kunne jeg tenkt meg en sliter som Pajero, Navaro etc. som vinter/bruksbil.

Sjeldent jeg sikler på nye italienere, kommer liksom ikke til å bli...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...