S.Arnesen Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Jeg leste bare til "Tosk". Vil du bli tatt seriøst får være sivilisert nok til å droppe personangrep bare fordi du ikke er enig. Nå snakker du litt til døve ører, da "bmw-745ia" har vist gang på gang at han ikke vil bli tatt seriøst her på forumet
MPowered Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Regler er regler. De er utarbeidet for alles sikkerhet. Det blir passe drøyt å kalle noen tosk for å forsvare sikkerhetsreglene!
bmwe_e36 Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Skrevet Juli 19, 2009 Min compact er godkjent med 235 /255 19, så det er mulig hørtes fint ut;) må sjeke litt angående dette. har kost meg i dag polert og drøkki øl:D
spruddel Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Må man godkjenne bilen med nye felger så lenge ET er +/- 7mm fra orginalt og er innenfor hjulbuer og rulleomkrets osv stemmer?
Nytern Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Så lenge felger/dekk montert på bil ikke samsvarer med felger/dekk i vognkort skal bilen vises bt for godkjenning og evt oppføring i vognkort.
bmwe_e36 Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 Da er bilen godkjent, dom fikk ikke ti tel eu samtidig så får dra på det den 3august men regner me d går bra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå