MariusW Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Hei! Har en E46 der det ikke ble levert double din navi originalt. Lurer på om det er mulig å ettermontere? Kjøpe noe lignende som: http://cgi.ebay.de/BMW-16-9-TFT-Bordmon ... 7C294%3A50 og kan gå ut ifra at det virker? Skjønner jo at jeg sansynligvis ikke får navi og sånn til å virke da jeg ikke har gps antenne? Men får jeg dvd o.l ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Kjøper du den skjermen ser dashbordet ditt litt bedre ut, men du har ingenting som virker av hverken radio, cd eller noe annet mediaopplegg i bilen din. I tillegg var den usannsynlig dyr. For at dette skal virke trenger du i tillegg minimum: - kabelsett for ettermontering av navi - radiomodul for og få noe som helst lyd - navigasjonscomputer eller tv-modul for og få bilde I tillegg trengs det diverse braketter, samt et nytt deksel foran for flytting av varmeapparatbryterene et hakk ned. Skal navigasjonen fungere trenger du GPS også. Systemet vil ikke kunne spille av dvd-plater, til dette trengs det en egen "vanlig" dvd-spiller. Jobben er litt omfattende, da endel av interiøret må demonteres, i tillegg er det ikke en så altfor billig jobb. Jeg har gjort denne jobben, og det er litt bilder i tråden om bilen min i signaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå