Gå til innhold

Hvilken styling?  

35 stemmer

1. 1. Hvilken styling?

• M-tech
      18
    • AC schnitzer
      16
    • Alpina
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns frontleppe blir for simpelt nesten uansett.

Ville gått for M-tech med en sjelden/uvanlig leppe for å skille seg litt ut.

Men er din bil så gjør det du har lyst til :wink:

Skrevet

Jeg stemte for AC Schnitzer, ingen tvil i min sjel. Får du tak i det, er det bare å handle. Det er nok av M-tech biler der ute.

Skrevet

Alpina er mitt valg :- )

Synes bilen ser "orginal" ut. Men den gjør ikke det alikavell, hvis du skjønner meg. Jeg synes det er penest.

Så, Alpina.

Skrevet

Ja, alpina er et godt alternativ det også. Men forelsketmigveldig i ACS nå ;)

Mye kan jo siklkert forandre segførjegvinner i lotto, men hadde jeg skulle bestillt alt nå så hadde det blitt ACS

Skrevet

Hadde jeg ikke allerede hatt org M-tech på min E90, ville jeg gått for ACS... Ikke samme bil, men de kjører samme løp hele tiden.

I råhet ("bane" look) syns jeg det er i denne rekkefølgen av de "godkjente" stylere/tunere:

Orginalt

Alpina

Hartge

M-Tech

AC Schnitzer

Grunnen til at Hartge stiller så lavt (egentlig på lik linje med M-tech) er fordi jeg syns de er mer motoroppgraderinger og mindre styling. Denne lista representerer bare hva jeg syns er råest i styling.

Skrevet

Skjønner hva du mener.

Personlig ble jeg frelst når jeg så en E36 touring med skrudde ACS typeIII nede i byen. Bestemte meg med en gang for at sånne felger skulle jeg ha en gang ;)

Skrevet

Da tror jeg jeg har funnet ut av hvordan jeg skal ta tak i dette.

Jeg begynner med m-tech, for deretter å bygge videre med acs-deler produsert for M3/m-tech biler :D Win-win situation...

Driver å tråler nettet etter ledige ekstrajobber i distriktet mitt "as we speak, øøh, as we write?" for å kunne finansiere dette.

Begynner å bli litt lei av å legge store planer som aldri blir noe av :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...