Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
på en 50mm spacer vil jeg tro spacerne skrues fast i navet, for så å skru felg i spacer?

helt riktig det:) mener jeg betalte 2000 for et slikt sett 4x100.

hjullager killer :D

Skrevet

At det eter hjullager bare tull.. Kan nok hende du må bytte de annethvert år, men ellers går det nok fint.. Kjørt 10 000 km nå.. De siste 2000km med Et -10.. Det vil si det samme som å kjøre rundt med spacere på 52mm per side, pluss at hjulene jeg har er tuuuuunge..

Skrevet
At det eter hjullager bare tull.. Kan nok hende du må bytte de annethvert år, men ellers går det nok fint.. Kjørt 10 000 km nå.. De siste 2000km med Et -10.. Det vil si det samme som å kjøre rundt med spacere på 52mm per side, pluss at hjulene jeg har er tuuuuunge..

Og du synes ikke nye hjullager hvert 2. år er å spise hjullager...?

Skrevet

Hjullager er ikke store saken å bytte, ikke er det dyrt heller, så det er ingen vits å krisemaksimere det..

Det som VÆRRE er er at det sliter noe infernalsk på selve bakstillingen.. Derfor har jeg også pussa opp bakstillinga mi helt, med nye kuleledd, foringer og faktisk helt ned til nye skiver og muttere.. Selve ståldelene ble sandblåst og lakkert opp igjen.. Så baki der er det som nytt..

Skrevet

det sliter mer uansett. tilogmed kun større felger (i forhold til det orginale) sliter mer på hjullager. men jeg kjører med store felger med 30mm spacere på ene bilen min. ennå ikke byttet lager :) så som nevnt over. er ikke verdens undergang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...