Hans Wilhelm Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Da er bremsen montert og jeg har såvidt prøvd den litt. Ser ut til at den virker iallefall, men er litt usikker på en lyd den lager, men får prøve litt til og se om det gir seg. Har fyllt på med ny og fancy Castrol diff.olje til diffbrems, så håper det løser seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Da fikk jeg sms fra BRING at pakken med bilpleie er lastet på bil og vil bli levert på DØREN før klokken 16.00 idag. Hvis de får til det er jeg mektig imponert! Jeg bestillte pakken fra England forrige helg, og den ble sendt derfra på Tirsdag/Onsdag. I helgen var den i Paris, og nå her. Dette er en pakke på 5-6kg og frakten koster rett over 6 Pund! Det er value for money synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Når jeg kom hjem sto pakka på trappa gitt. Blir det ikke bra nå er det bare å gi opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Bare puss og gnikk med deg jo! Håpløst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 That's me! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 At du har handla slike produkter HW kom overraskende. Lover bra dette . Da parkerer jeg opp hos deg nærmeste dagene så du får testa de ut, ha ha . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Tror ikke du tør la meg slippe løs på bilen din Glenn. Er ikke nøye nok til det jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Hvorfor ti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Fordi det er er det en 323compact heter. 323ti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Ok, da lærte jeg no idag og! Håpa det var turbo intercooler jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Hehe, nei dårlig med det gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Da var vi igang! Inspeksjon av "ny" motor Motorrom med gammel motor Begynnt klargjøring av ny motor Begynnt å heise opp Oversiktsbilde inkludert klesvasken... Når først ting var oppe fant vi ut at pollenfilteret definitivt var klart for å byttes ut! Fortsettelse følger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 328ti på gang? Gromt prosjekt. Gøy med noe annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Stemmer bra det. Har troa jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Da er det igang. Startet lett som en plett! Takk til ///Naitsirk for FANTASTISK innsats! Da skal det byttes foring og pakninger på diffbrems samt litt annet småtteri, så satser vi på å være klare tik helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå