///Naitsirk Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Kommer du opp igjen med min da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Will do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Bytting av bensinfilter. Dette blir gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 RÅTT! Var det trangt HW ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 Var ikke trangt egentlig.... Bare litt vanskelig å få plass til vommen... Kanskje jeg svinger oppom og bytter tilbake veivsensoren i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Begynner på jobb kl 15..så må dukke opp før det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Det ble bare lækkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Har fått bilen ut i lyset etter lakkeringen av fanger og bakrutesenker. Godt fornøyd! Har også justert høyden litt i fronten da den lenge har vært litt for høy i forhold til bak. Ble godt fornøyd med det også Lurer på om jeg skal heve den en liten centimeter bak, men kjører litt slik først for å se hvordan det føles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Pent. Er jo rene racerbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Og med ny (gammel) veivsensor og 3.64 i diffen tømmer den jo 2. gir før man rekker å si alle versene på Terje Vigen. Føles ut som turtallsperra kommer sånn ca 3000rpm for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Hva har vi her da....? Ratt jo , 2 eiket semsket fra OMP. Prøvde en liten tur og det føles BRA! Rattet kom litt nærmere så nå er det vel så optimalt det blir for banekjøring, og relativt ræva for kjøring på vei.. Perfekt for mæ! Har ikke satt på tutknappen da jeg ikke klarte å få det til å virke. Ser ikke ut som navet som skal passe E36 passer med ledningene. Så foreløpig blir det kjøring uten tut. Hvis noen har forslag til hvordan jeg kan løse dette blir jeg takknemlig. Nå er det montert uten den originale sleperingen. Skrudde også ut instrumentpanelet og fikk slutt på airbaglyset en gang for alle. Deilig å slippe varsellamper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Har alderi fått tuten til å virke på de ratta jeg har hatt heller, men på Hondaen virker det (ikke jeg som har montert:-) Realcar har 3 punkt seler som er lett å montere og fungerer utmerket (hvis du ikke har da). Går en sele bakover som passer i feste under sete bak og fjærnes som man løsner en vanlig belte lås. Når blir neste banetreff på Dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Har 4-punkt belter så er på stell der. Skal til Våler på Fredag og kjøre med Corvette-klubben. Gleder meg nå som bilen virker bra! Etter dette er det nok en stund til desverre. Div. bryllup og andre helgeplaner som lager trøbbel, så mulig det ikke blir noe igjen før bmwccn på Våler i September. Du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 hvor handlet du det rattet? så digg ut... åpent for alle på fredag?+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Har 4-punkt belter så er på stell der. Skal til Våler på Fredag og kjøre med Corvette-klubben. Gleder meg nå som bilen virker bra! Etter dette er det nok en stund til desverre. Div. bryllup og andre helgeplaner som lager trøbbel, så mulig det ikke blir noe igjen før bmwccn på Våler i September. Du? Tror jeg skal kjøre Lørdag(hvis det er plass) med Ferdinand på Våler? Eller så er det jo GT Racing helgen etter på Rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå