Hans Wilhelm Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Regnet med at de var borte!!Det er i slutten av januar, fredag og lørdag med kjøring. 28 og 29 januar. Skal bruke z3en mye til vintern. driver å ordner med vinterhjul nå med ekstra pigg!!Bli med, kan sikker skaffe fin pris på dekk! For meg er det en perfekt måte å bli kjent med bilen!! Håper å få kjørt litt på isen iløpet av vinteren, men blir nok i 325ti'en i tilfelle. Opplegget til NSK ser bra ut. Skal du være hele helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 jepp er der fra fredag morgen til litt ut på søndag. Er ikke kjøring på søndag så blir sikkert ikke alt for lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Regnet med at de var borte!!Det er i slutten av januar, fredag og lørdag med kjøring. 28 og 29 januar. Skal bruke z3en mye til vintern. driver å ordner med vinterhjul nå med ekstra pigg!!Bli med, kan sikker skaffe fin pris på dekk! For meg er det en perfekt måte å bli kjent med bilen!! Håper å få kjørt litt på isen iløpet av vinteren, men blir nok i 325ti'en i tilfelle. Opplegget til NSK ser bra ut. Skal du være hele helga? Knall tur med masse god Mat og med Premie utdeling på Lørdags kvelden. Husk og booke Rom på Gol Direkte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Regnet med at de var borte!!Det er i slutten av januar, fredag og lørdag med kjøring. 28 og 29 januar. Skal bruke z3en mye til vintern. driver å ordner med vinterhjul nå med ekstra pigg!!Bli med, kan sikker skaffe fin pris på dekk! For meg er det en perfekt måte å bli kjent med bilen!! Håper å få kjørt litt på isen iløpet av vinteren, men blir nok i 325ti'en i tilfelle. Opplegget til NSK ser bra ut. Skal du være hele helga? Knall tur med masse god Mat og med Premie utdeling på Lørdags kvelden. Husk og booke Rom på Gol Direkte. Kjempe bra tur, var du der i fjor? Det var jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Var vist til feil side den lyktespyleren du fikk av meg, så jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Usj, men det løser seg nok. SÅ viktig er den heller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Vurderer salg. 100k. Ta kontakt for info. Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Håper det er til fordel for noe annet gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Det er for å vie all ledig tid til å skru på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Vi får se da. Er ihvertfall en morsom bil til sitt bruk. Usikker på hva annet det evt skal bli. Begrenset med biler som gir tilsvarende moro på bane til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Neineinei..! Du må jo ikke selge compen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Jeg har jo en Compact til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Vi får se om det er noen som ønsker seg compact først da. Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå