Stramvaier Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Du kan kjøpe bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Øh, nei Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 kommer du til å kjøre litt med den hvis den ikke blir solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Det gjør jeg helt sikkert. Har kjørt en liten tur idag og igår, moro! Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Opp Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Nye Federal 595RS-R bestilt. Blir spennende å prøve med nye dekk! Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Helsike! Blir en gul bil i veien hele tiden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Håper det! Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Jeg ble så god sjåfør i fjor at jeg har sett meg nødt til å oppgradere til 888 i år. Federal hang ikke med lenger, maksa dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Nice! Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Nye Federal 595RS-R bestilt. Blir spennende å prøve med nye dekk! Sent from my Desire HD using Tapatalk moro! når blir første kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Vet ikke enda, men om ikke så altfor lenge håper jeg. Når skal du kjøre neste gang? Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Vet ikke enda, men om ikke så altfor lenge håper jeg. Når skal du kjøre neste gang? Sent from my Desire HD using Tapatalk jeg vet ikke, maser litt på nissen jeg. Kanskje på gardemoen 2 juni. Men har mest lyst til å kjøre bane. Er redd for at jeg er sykt dårlig i autoslalom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Det er jeg! Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Autoslalom er god trening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå