Gå til innhold

E36 323/28ti. Endelig ute av låven til sesongen 2012!

Anbefalte innlegg

• Svar 383
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bmwccn kjører neste torsdag. NCL kjører i helga, men det er fullt. På søndag kan man kjøre med peugeot/honda-klubben på våler, men det tør ikke jeg..

Er noe greier på våler 17-18-19 tror jeg, står som corvette, alfa og bmwccn på vålerbanen sin terminliste. Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwccn kjører neste torsdag. NCL kjører i helga, men det er fullt. På søndag kan man kjøre med peugeot/honda-klubben på våler, men det tør ikke jeg..

Er noe greier på våler 17-18-19 tror jeg, står som corvette, alfa og bmwccn på vålerbanen sin terminliste. Hæ?

19 juni er vel E30-treffet sin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått nye dekk idag.

g3721nf5g2v8e9ept2n5.jpg

Blir spennende å prøve bilen på Federal 595RS-R. Første gang jeg kjører på nye dekk på den....

Har fått bilen inn på låven etter at Hagenisse vasket den igår. Har begynt Meguiars 3-step så den skal se grei nok ut ihvertfall. Fått den på bukker klar til bremselufting, skifte av dekk og felg, samt litt generell oversyn.

qfq2cyszmzozobxue25v.jpg

Har holdt på littegrann i kveld.

Litt energidrikk til arbeidet må man ha.

baqzruka0uqibdby2fhm.jpg

Håper å få gjort litt mer i morgen.

2 Brigdstone Potenza dekk med 5mm gjenstående mønster i 245-40/17 er tatt av BBS'ene, og klare for salg om noen vil ha de. 500,-

wscliqq17dzao25sy846.jpg

j2rcov4krjx7vhvh3p77.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slalom i morgen??

Nei. Familiedag med grilling osv osv. Dessuten står fremdeles bilen på bukker. Sliter med å få pumpet dekkene etter jeg har lagt de på. "Bretter" seg på en måte innover en 15-20cm av dekket. Nekter å poppe ut. Har fått til 3, men SLITER med det 4de.

Drikker du Corona med den sprøyta ved siden av? :) Da ser jeg for meg at det holder med en flaske om kvelden. Står desverre flere (litt for mange kansje ) tomme slike på verkstedet mitt også. :P

Fint med noen øl når man pusler litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...