milhouse Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 da sees vi der oppe alle sammen? Hvem er det som har kjøringen? Når er neste banetreff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 bmwccn kjører neste torsdag. NCL kjører i helga, men det er fullt. På søndag kan man kjøre med peugeot/honda-klubben på våler, men det tør ikke jeg.. Er noe greier på våler 17-18-19 tror jeg, står som corvette, alfa og bmwccn på vålerbanen sin terminliste. Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 bmwccn kjører neste torsdag. NCL kjører i helga, men det er fullt. På søndag kan man kjøre med peugeot/honda-klubben på våler, men det tør ikke jeg..Er noe greier på våler 17-18-19 tror jeg, står som corvette, alfa og bmwccn på vålerbanen sin terminliste. Hæ? 19 juni er vel E30-treffet sin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Stemmer. Banekjøringen er vel forbeholdt biler med E30-bakstilling, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Tror det er en fordel at bilen ikke har fasong som en sko også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Har fått nye dekk idag. Blir spennende å prøve bilen på Federal 595RS-R. Første gang jeg kjører på nye dekk på den.... Har fått bilen inn på låven etter at Hagenisse vasket den igår. Har begynt Meguiars 3-step så den skal se grei nok ut ihvertfall. Fått den på bukker klar til bremselufting, skifte av dekk og felg, samt litt generell oversyn. Har holdt på littegrann i kveld. Litt energidrikk til arbeidet må man ha. Håper å få gjort litt mer i morgen. 2 Brigdstone Potenza dekk med 5mm gjenstående mønster i 245-40/17 er tatt av BBS'ene, og klare for salg om noen vil ha de. 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Blir bra å få den på veien igjen! Z3n liker ikke kjøre alene til treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 slalom i morgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Drikker du Corona med den sprøyta ved siden av? Da ser jeg for meg at det holder med en flaske om kvelden. Står desverre flere (litt for mange kansje ) tomme slike på verkstedet mitt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 slalom i morgen?? Nei. Familiedag med grilling osv osv. Dessuten står fremdeles bilen på bukker. Sliter med å få pumpet dekkene etter jeg har lagt de på. "Bretter" seg på en måte innover en 15-20cm av dekket. Nekter å poppe ut. Har fått til 3, men SLITER med det 4de. Drikker du Corona med den sprøyta ved siden av? Da ser jeg for meg at det holder med en flaske om kvelden. Står desverre flere (litt for mange kansje ) tomme slike på verkstedet mitt også. Fint med noen øl når man pusler litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 skal si jeg slet også med det på mine rsr i vår, måtte pumpe 110 psi før di poppet ut, var liv-redd he he, spente di fast med sikkerhets beltet i maskinen vår på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 110???? What???? Da skal jeg ha på susp! Har ikke dratt på mer enn drøye 50 jeg. Ut igjen i morgen da skjønner jeg! Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Da er bremsevæske byttet, dekk skiftet, den ene felgen rettet, og olje byttet. Bilen står igjen på bakken og det eneste som gjenstår før det blir treff er en ordentlig vask og shining! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 I morgen skal den gå som pendlerbil. Blir fint med litt avveksling til og fra jobb. Greit å prøve den litt mer enn bare en sving rundt kvartalet før treff også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Kjørte innom vekta på biltilsynet på vei hjem fra jobb. Fasit: 1220kg med 1/3 tank. Fornøyd med det. Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå