Robin L Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 mulig å få dette til å passe i en bil før 99 tror du? mener jeg har sett noe om det på nett en gang. . . .
Bugge Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 hm, har ikke hørt no om det. men alt er jo mulig med litt tilpassing.
RoaldJ Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 airbag følger med? foresten.. dette rattet passer e46 før 6mnd o 2000 også? slik det andre du selger ikke gjør?
RoaldJ Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 ser at skinnet er så blangt ut nesten helt nede på venstre sida og det nederste dekselet flasset.. er dette bare på bildet, eller er det slitt der i skunnet? skinnet har ikke løsnet fra stanga inni rattet øverst? har det på mitt vanlige 4-eiket ratt, derfor jeg er på jakt etter nytt.
Bugge Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Rattet er HELT strøkent! Og etter det jeg veit skal det passe all E46.
RoaldJ Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 ser jo på bildet at det ikke er HELT strøken da (jeg annser hvertfall HELT strøkent som absolutt ingen feil) det nederste dekselet under airbagen har jo hakker/flasser av litt.. ser hvite merker på bildet. men at det er i god stand kan stemme da.. men jeg er forsåvidt intresert likevell, siden jeg må bytte der øvre dekselet siden jeg ikke har multifunksjon, og like greit kan bytte det nederste.. men kan du ta noen bedre bilder av baksida? og du er sikker på at selve "gummien" ikke har løsnet fra "armeringa" inni rattet i øvre del? vet at dette er typisk på de 4-eikede ratta, men er litt usikker på disse. jeg sier 1500,- jeg da pluss evt frakt.. sorry at jeg maser og spør, men bedre å være på den sikkre sida har jeg funnet ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå