Gå til innhold

Nok ett BMW stunt i tromsø

Amzoch
 Share

Anbefalte innlegg

Tåpelig overskrift.......

Kan nu så være du syns.. di 3 siste ulykkene i tromsø har vært rein IDIOTI kjøring som har vært årsaken og av veldig unge folk.. den siste hadde ikke lappen, og 2 av di e bmw..

Dette setter bare merket bmw i ett mere dårligere syn blandt folk flest. gud har eg orka å telle alle kommentaran i dag jeg fikk pga jeg kjører bmw.. Bryr meg ikke.. men syns det er tåpelig Stunte sånn.. Uhell kan skje alle.. men dette e jo reint slurv/idioti kjøring..

skjønne ikke jeg har klart å holdt meg på veien di 12 åran jeg har hatt lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett ,skjedd er skjedd. Og, dette kan skje med hvem som helst. Et lite sekund uoppmerksomhet, og skaden er et faktum.

Er vel kanskje litt andre ting å fokusere på når noen har skadet seg, enn hvordan bilen er stylet?? Smålig....

Er nok mange ferske , 18-19 åringer her som er verdensmestere bak rattet, og tenker, det skjer jo aldri MEG -

Men , se hvor bra kupen på bilen har klart seg her. Fronten er jo helt deformert, men gutten har kun små skader. Sikre biler disse E36ene . Sett de har klart seg bra i andre alvorlige ulykker også.

Jeg føler meg langt tryggere på de BILINTERESSERTE 18-19 åringene enn folk som er eldre bak rattet, fordi de har reaksjonsevnen i orden og kan kjøre bil(de fleste), så har du de livsfarlige unge sjåførene som aldri kjører bil eller kun en sjelden gang, så skal dem vise at dem kan sladde eller kjøre fort, så blir resultatet deretter.. tosk :wink: 18-19 åringer som har interesse og kjørt bil siden de var unge på jorder og baner blir også normalt roligere enn disse hormonforstyrra 30-50 åringene som ikke har kontroll på glatta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...