Amzoch Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 http://www.nordlys.no/nyheter/article4472281.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Godt gjort han berget livet. tufskjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Måtte ha vært lexuslyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Håper det går bra med vedkomne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 han har skiftet bagasjeluke ser jeg håper d går bra med han da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Måtte ha vært lexuslyktene... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Definitivt lyktenbe ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Rimelig sannsynlig at gutten har hatt litt mye fart, rotet med stereoen, mobiltlf etc. Til hans fordel kan det jo hende at han har punktert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 utrolig surt.. Håper det går bra med sjåføren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Uansett ,skjedd er skjedd. Og, dette kan skje med hvem som helst. Et lite sekund uoppmerksomhet, og skaden er et faktum. Er vel kanskje litt andre ting å fokusere på når noen har skadet seg, enn hvordan bilen er stylet?? Smålig.... Er nok mange ferske , 18-19 åringer her som er verdensmestere bak rattet, og tenker, det skjer jo aldri MEG - Men , se hvor bra kupen på bilen har klart seg her. Fronten er jo helt deformert, men gutten har kun små skader. Sikre biler disse E36ene . Sett de har klart seg bra i andre alvorlige ulykker også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Jeg har ikke akkurat fått inntrykk av at E36 blir sett på som en spesielt sikker bil. Den er nok bedre enn E30, men jeg tror dessverre jeg heller ville sittet i en Megane hvis det skulle gå galt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Håper det går bra med fyren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Skikkelig kolisjonssikker Håper det går bra med fyren uansett årsak. Vet altfor godt hvordan det føles å smelle.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Skikkelig kolisjonssikker Håper det går bra med fyren uansett årsak. Vet altfor godt hvordan det føles å smelle.... Stor forskjell på E36 og E39 (heldigvis) http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_1998/49.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 det som jeg vart overasket over, var at bmw ikke var nevt i artikkelen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå