Gå til innhold

hvor breie felger går på E30 M3?

BMWBenny
 Share

Anbefalte innlegg

hvor breie felger går på E30 M3, uten at det må modifiseres. Og fortsatt kunne ha folk bak uten å måtte subbe hele veien?

Er det noen ca fasit, selfølgelig avhengig av innpress:)

Er på felg jakt, men usikker på hva jeg vil ha, men regner med at 7.5" breie felger ser pinglete ut på denna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor breie felger går på E30 M3, uten at det må modifiseres. Og fortsatt kunne ha folk bak uten å måtte subbe hele veien?

Er det noen ca fasit, selfølgelig avhengig av innpress:)

Er på felg jakt, men usikker på hva jeg vil ha, men regner med at 7.5" breie felger ser pinglete ut på denna?

7.5" blir pinglete. har selv 9" på vanlig e30. Uten at jeg vet vil jeg tro du kan få på 10x17" greitt. selvsagt spiller jo dekk type og dim en viktig rolle sammen med ET på felg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må hvertfall ikke finne på å valse skjermene på en E30 M3, ødelegger hele den rene looken totalt!

Det er forskjell på å klemme inn innerkanten, og å valse selve skjermen utover, hvis du forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gang jeg hadde E30M3 var det ialefall TUV papirer på 8,5 og 9,5x17 med 215/40 og 245/35. Husker ikke ET da men det gikk iaefal uten noen modifikasjoner. Selv hadde jeg samme bare med 10 bak, noe som ikke var TUV på. Var valset ut litt. Men uansett synes jeg BBS RS og LeMans er sikre vinnere på M3n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...