BMWBenny Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 hvor breie felger går på E30 M3, uten at det må modifiseres. Og fortsatt kunne ha folk bak uten å måtte subbe hele veien? Er det noen ca fasit, selfølgelig avhengig av innpress:) Er på felg jakt, men usikker på hva jeg vil ha, men regner med at 7.5" breie felger ser pinglete ut på denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 hvor breie felger går på E30 M3, uten at det må modifiseres. Og fortsatt kunne ha folk bak uten å måtte subbe hele veien?Er det noen ca fasit, selfølgelig avhengig av innpress:) Er på felg jakt, men usikker på hva jeg vil ha, men regner med at 7.5" breie felger ser pinglete ut på denna? 7.5" blir pinglete. har selv 9" på vanlig e30. Uten at jeg vet vil jeg tro du kan få på 10x17" greitt. selvsagt spiller jo dekk type og dim en viktig rolle sammen med ET på felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Jeg har 10x17 på min, men måtte valse kanten da.. Ikke noe annet som måtte gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 skjønner, ikke lysten på å valse egentlig, så 9" da, eller har noen en annen mening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Må hvertfall ikke finne på å valse skjermene på en E30 M3, ødelegger hele den rene looken totalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Har sett org alpina felger på m3, og dem er jo 9,5" breie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Må hvertfall ikke finne på å valse skjermene på en E30 M3, ødelegger hele den rene looken totalt! Det er forskjell på å klemme inn innerkanten, og å valse selve skjermen utover, hvis du forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPålwer Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Jeg hadde 10x17 bak på min forrige m3 med 245/35 bak. Men kommer jo helt ann på impresset på felga.Trur det var 17 eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 Noen som har noen gode forslag til felger da? selv syns jeg rondell ser veldig pent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Finnes kun et svar fra meg... eller to da. BBS RS i 18"... eller Alpina i 17 eller 18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.nilsen Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Den gang jeg hadde E30M3 var det ialefall TUV papirer på 8,5 og 9,5x17 med 215/40 og 245/35. Husker ikke ET da men det gikk iaefal uten noen modifikasjoner. Selv hadde jeg samme bare med 10 bak, noe som ikke var TUV på. Var valset ut litt. Men uansett synes jeg BBS RS og LeMans er sikre vinnere på M3n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Jeg hadde 10 x 17 på min uten subbing, framme har jeg nå 9" uten valsing. Husker desverre ikke inpress bak men det er bare ut å måle utifra noen felger du veit innpresset på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå