tnt Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Hei, som topic sier er det noen som har hatt angeleyes fra dectane? eller vet om disse er bra,de som htrade selger. innspill ønskes gjerne! Link: http://www.mamut.net/controls/shop/shop ... de&pid=124
wabby Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Det ser ut som at diodene vil være synlig i ringene (ikke pent). Bare det at de skrev på dialekt/nynorsk på nettbutikken var ille nok.
tnt Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 såpass ja, vel takk for svar! noe anbefalinger da? helst under 3000,-
awt Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Om du absolutt ikke har behov for nye frontlykter koster det bare 500,- for et sett med løse angel eyes-ringer på Biltema som er tilpasset bl.a. e46. Disse settes bare inni lyktene og kobles til strømmen til de eksisterende parkeringslysene.
Sjøbuse Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431 disse har jeg på min E38. men passer mange bmwer. også E46
tnt Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Om du absolutt ikke har behov for nye frontlykter koster det bare 500,- for et sett med løse angel eyes-ringer på Biltema som er tilpasset bl.a. e46.Disse settes bare inni lyktene og kobles til strømmen til de eksisterende parkeringslysene. har sett dem ja, kunne sikkert vært noe.. Men mangle kunnskap til å sette dem! hehe
Sjøbuse Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 er en grei og enkel forklaring som følger med pakken fra biltema. og er bare noen klips for og få av glasset på lykta. jeg har gjort det på 2 E38 og 1 E46. er ikke noe problem å fikse selv.
awt Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 har sett dem ja, kunne sikkert vært noe.. Men mangle kunnskap til å sette dem! hehe Jeg vil påstå at det nesten er enklere å montere løse ringer enn nye lykter. Her har et forummedlem laget en liten oppskrift på hvordan dette gjøres. Der han har benyttet seg av et relè har jeg bare koblet alt direkte til det gamle parkeringslyset, noe som er litt enklere om du ikke er helt komfortabel med slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå