Gå til innhold

Noen som har erfaring med Dectane Angeleyes E46?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut som at diodene vil være synlig i ringene (ikke pent).

Bare det at de skrev på dialekt/nynorsk på nettbutikken var ille nok.

Skrevet

Om du absolutt ikke har behov for nye frontlykter koster det bare 500,- for et sett med løse angel eyes-ringer på Biltema som er tilpasset bl.a. e46.

Disse settes bare inni lyktene og kobles til strømmen til de eksisterende parkeringslysene.

Skrevet
Om du absolutt ikke har behov for nye frontlykter koster det bare 500,- for et sett med løse angel eyes-ringer på Biltema som er tilpasset bl.a. e46.

Disse settes bare inni lyktene og kobles til strømmen til de eksisterende parkeringslysene.

har sett dem ja, kunne sikkert vært noe.. Men mangle kunnskap til å sette dem! hehe

Skrevet

er en grei og enkel forklaring som følger med pakken fra biltema. og er bare noen klips for og få av glasset på lykta. jeg har gjort det på 2 E38 og 1 E46. er ikke noe problem å fikse selv.

Skrevet
har sett dem ja, kunne sikkert vært noe.. Men mangle kunnskap til å sette dem! hehe

Jeg vil påstå at det nesten er enklere å montere løse ringer enn nye lykter.

Her har et forummedlem laget en liten oppskrift på hvordan dette gjøres. Der han har benyttet seg av et relè har jeg bare koblet alt direkte til det gamle parkeringslyset, noe som er litt enklere om du ikke er helt komfortabel med slike ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...