Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Da har jeg henta meg vinterhjul. Da bilen aldri har vært vinterkjørt, så fulgte ikke dette med, men to sett med sommerhjul.

Dette er ikke noe av det flotteste jeg har sett, men var billig, og med nye dekk. Felg- og dekkmerke er ukjent for meg.

Noen som har noen erfaringer å dele?? :)

205/55/16 (Nexen dekk)

Legger ved et par bilder:

r06n5pm42l7jtxuv21u1.jpg

rliwus6a9mucmvu1o7r5.jpg

rldeta1j51fhiya2odj0.jpg

ib6kj3t420x74lrzpvuf.jpg

Hva syns folket? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da mye finere felg det der enn flesteparten av de Ola Nordmann ruller rundt med på vinteren.. Selv foretrekker jeg 17" 225-45 :)

Helt enig! Finnes mye verre felger enn det der! Foretrekker 17" jeg også, men med 205/50 ;) Jeg har traktor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med at de er bedre enn mye annet, men som dere også antyder, det finnes mye som er bedre:) hehe..

Skulle gjerne hatt 17", men økonomien strakk ikke helt til denne gangen. Mye annet som var høyere prioritert enn akkurat vinterhjul.

225/45/17 er fin dim :) ...men blei da som sagt 205/55/16 på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lars. Gjør det skikkelig hvis du skal ha AE, ikke kjøp disse grelle GS lyktene!

Har hørt at det kan være litt riski å montere løse ringer. Jeg har ingen erfaring selv. Noen som mener det kan fucke opp ledningsnettet på bilen:S ?

Hvis jeg går til innkjøp, ville du vært behjelplig med montering? Jeg liker tanken på å slippe å bytte lyktene. Liker originallyktene, men ser så ekstra grommt ut med AE.

Hva skal jeg evt kjøpe:P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...