2mMy Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 tviler ikke! jeg savner eisenmannen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Eisenmann er deilig få slengt opp bilder Kristian!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Har rukket å bli møkkete allerede, men men Deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Ser bra ut! Hvordan ble lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Innmari moro å få det på Lyden er diskret og deilig på lavt turtall, og akkurat passe ved pådrag. Angrer absolutt ikke på dette kjøpet Monteringen var unnagjort på en halvtimes tid. Digg Så nå er splittere neste:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 vannvittig pent! får nesten lyst på selv:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Nå er jeg også litt lysten på å prøve meg på noen små øyelokk til bmwen. Hva tror dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 dama sier nei:p er igrunn litt enig, de vil komme til å skjule litt mye av de deilige angel eyes'a:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Dama har ikke stemmrett når det kommer til disse tingene, har hun vel? Tenkte å montere med tape, så de evt kan taes av igjen. Må nesten prøve. Hmm. Splitterne skal sikkert lakkes, så da tar jeg disse evt i samme slengen. Tenke litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Jeg synes det kler den, blir sintere med en gang Har noen ulakkerte liggende btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Syns det ser billig ut med øyelokk, men er jo bare å prøve Gratulerer med grom eksos da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 IKKE øyelokk! Vær så snill. Ser nesten alltid jævlig ut. Er en sølvfarget E46 touring facelift på forumet her som hadde noen som var greie, men ellers ser det som sagt nesten alltid ille ut. Alternativet er heller å sveise panseret, da blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Må si meg enig Kristian.. øyelokk er ikke helt tingen altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Hmm, kanskje jeg får bøye meg i støvet her, og legge planen om øyelokk på hylla Kanskje litt mørkere ruter blir neste ut på lista? Ser ikke ut til at det blir noe ombygging til gass med det første, så kan jo bruke penger på litt annet. Haha Meninga var egentlig å bygge om nå i sommer, siden naboen bygger om til gassanlegg, og fatter importerer gass. Ville blitt en god del billigere å bruke. MEN, vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Syns det ser billig ut med øyelokk, men er jo bare å prøve Gratulerer med grom eksos da! Takk for det Digger lyden i bilen nå KN filter og Eisenmann, moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå