Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Idag har jeg blitt nødt til å hente frem vinterhjula.. hvertfall to av de.

Var på e18 motorsenter igår for å legge om litt dekk, ettersom jeg har solgt de gamle felgene, og ville ha dekkene som stod på de, over på de nye felgene. Det skulle vise seg å være lettere sagt enn gjort.

Foran gikk greit, men bak... For det første har polakkene som jobber der oppe skrapet opp 3 av 4 felger, samt at de har ødelagt korden på det ene dekket mitt. Argh!!

Enden på visa, etter noen timer der oppe igår og idag, er at de skal sende felgene mine til oppussing i vinter (gratis selvfølgelig), også får jeg erstattet det ene dekket, og en GOD pris på et nytt (så det blir to nye bak).

Ordner seg vel tilslutt..får se til mandag. [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk opp hva du har rett til å kreve Kristian, jeg ville ikke godtatt første bud derfra altså.. var innom i stad for å få pris på felger til volvoen, hadde akkurat kommet i prat med selgeren, så kom det en ny kunde inn av døra, da brøt han samtalen og skulle heller hjelpe en pratsom polakk.. da gikk jeg og kommer ikke til å dra tilbake å handle der igjen heller.

Stå på mot dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært direkte imponert over dem der oppe tidligere heller.

Var innom tbg vulk forrige uke, å hørte om de kunne gjøre samme jobb. Han ville ikke ta på seg jobben, nettopp pga at han var redd for å ødelegge felgene, da de har gammel maskin. Dura opp å hørte med BK på motorsenteret. Han sa at det ikke var noe problem, at det i såfall ville være noe galt med han som utførte jobben... Fikk også en god pris av han, så gikk for det.

Utfallet var jo, som nevnt, ikke like heldig...

Hvem kan jeg høre med ang erstatning og rettigheter generelt? Forbrukerrådet? Forsikringsselskapet?

Snakket med en voksen kar fra en dekksjappe i sjf tidligere i sommer, som sa jeg måtte være forsiktig med "csl" felgene. Fordi den var så å si håpløs å lakke opp igjen hvis det skulle bli skader. Var en spesiell lakk på den type felger, som var håpløst å rette opp??

Hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på motorsenteret igjen idag. Var der oppe et kvarter før åpningstid, å ble møtt av nordmennene som jobber på dekkverksted der. Jeg må si jeg ALDRI har fått så god service noe sted, som jeg fikk av disse og resten av senteret idag. Klart, de hadde gjort en diger blemme, som måtte ordnes opp i..for ikke å tape kunder..

Bilen har fått nye lapper på. Ble Falken dekker, som skulle kostet til utsalgspris, i overkant av 5000,- Fikk erstattet det sonar dekket som stod på, og kostet selv snaue 1800,- for det andre. De har tjent penger uansett =p Men, som sagt, jeg er fornøyd.

Da er det bare opprettingen av felgene igjen... det blir spennende. Prata med gutta på dekkdelen der oppe om det. De sa det rett ut, er du ikke fornøyd når du får de igjen, så krever du speller nye. Enkelt og greit!

De nye dekkene er forresten 265/35/19!! Blei helt rått, synes jeg. All klaring er god klaring :!: (Bilen er godkjent med denne dimmen i vognkortet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...